הוספת הודעה חדשה
  • · תקרה מתקלפת אצל השכן מלמטה

    (עמי)

    אצל השכן שלי מלמטה יש התקלפויות בתקרה בכמה מוקדים שונים שאין רצף טירטוראילי ביניהם.הוא פנה בבקשה שאני אתקן בטענה שזה ממני -בגללפיצוץ בצנרת שהתרחש אולי בעבר .אינסטלטור שהביא השכן ושראה את זה אמר לשכן כי הסיבה היא רטיבות שהיתה כנראה מזמן ,והיא נעלמה כי המקום יבש והוא יסדר לה את זה בצבע מיוחד.

    נציגי חברת הביטוח שלי שהיו במקום נראה לי שגם הם אינסטלטורים -קבעו שהצבע שנצבע בו החדר זה צבע פלסטי-וזה התקלפות הצבע בתקרה בגלל הלחות הקיימת בחדר אמבטיה.

    טוענת השכנה -10 שנים לא קרה כלום אז איך זה שהכל מופיעה בחודשים האחרונים?

    מה דעתכם

    מה חכם לעשות?.

    • · צביעת תקרה, קילופי צבע בתקרה

      (גבי)

      שלום עמי,

      אני מניח שהבודקים כבר גילו במה מדובר, אךבשום מקרה אין להסתמך על "חוות דעת מקצועית" של חברות ביטוח.

      אם אין סימני עובש בתקרה או סימני רטיבות, אז כנראה שמדובר באמת על קילופי צבע בלבד. אם ברצונך להיות בטוח שאין בעיית רטיבות- תוכל לבקש בדיקה עם מד לחות לגילוי כמות הלחות שנמצאת תחת הריצוף, באזורים שונים בבית. בדרך כלל מתבטאת רטיבות שכזו בצורת קילופי צבע מעל הפנלים בביתך, אך ליתר בטחון תוכל, אם תרצה, לבצע בדיקה כאמור, בשביל השקט הנפשי שלך ויחסי הידידות עם השכנה (..). בעקרון- אם אין סימני רטיבות או עובש תחת הצבע- הוא כנראה פשוט מתקלף מעצמו עקב עבודת צביעה לקויה.

      במקלחת ניתן פשוט לנקות את העובש ולצבוע עם צבע נגד עובש , כגון צבע מסוג אקרינול. ראה מאמר על צביעת קירות - מקלחות וחדרי רחצה. בעקרון יש לדאוג לאיוורור מתמיד של חדרי רחצה על מנת להמנע מעובש. מצד שני- אם בעת צביעת הקירות יתגלוסימני רטיבות ממש, אז כנראה שהבעיה היא אצלך במקלחת. אם השטח יבש כעת- הבעיה לא שם.

      לענין טענת השכנה : את אותו המשפט בדיוק שמעתי אולי עשר פעמים מלקוחות אחרים שניסו למצוא "סיבה הגיונית"לבעיה מסויימת. "נהיו סדקים בקיר אחרי שהגיע השכן החדש" , "יש רטיבות בתקרה בגלל שבנו תחנת אוטובוס חדשה ברחוב", וכולי...

      האמת הפשוטה היא שצבע מתקלף כשהוא לא יכול יותר להחזיק מעמד. זה הכל.

      שיהיה בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן