הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות מהשכנה

    (אריאלה)

    התקרה בבית עם סימני רטיבות קשים בכמה מקומות. מסתבר שזה מהשכנה למעלה שגרה בפנטהאוס והשטחים של הרטיבות בם במאזור המרפסת שלה. עליי לציין שהמרפסת מרוצפת. האם ניתן לעשות משהו בתקופה זו או עליי לחכות לקיף כפי שהיא טוענת.

    תודה על התשובה.

    • · איטום מרפסת בחורף

      (גבי)

      שלום אריאלה,

      בעקרון ניתן לבצע עבודות איטום מרפסת גם בחורף, אם כי הרבהיותר נוח וסביר לבצע בקיץ. ההחלטה תלויה למעשהבחומרת הנזילה לקומה התחתונה, אשרמהווה כמובן שיקול מכריע. אם ניתן לחיות עם זה- המתינו לקיץ. אם לא- ניתן גם לבצע בחורף , תחת מגבלות מסויימות, ולבצע את העבודה בימים בהם אין גשם / או אף בחלקים.

      הסבר:

      במקרה של איטום יסודי הכולל את הרמת כל הריצוף , שהוא האיטום המומלץ והנכון ביותר לבצוע,החשש הוא מכך שהגשם ירטיב את חומרי המילוי שתחת הריצוף ויגרום לעיכובים בעבודות הריצוף. כך שאם יש לרצף שטח גדול ולא ניתן למצוא מספר ימים רצופים ללא גשם- עדיף להמתין לקיץ. לא ניתן להפסיק את עבודות הריצוף באמצע משום שהגשם יגרום לנזק לריצוף. (על מרפסת קטנה אין בעיה לתאם עבודת ריצוף שכזו כך שתסתיים בתוך כיומיים-שלושה, מה גם שניתן לעיתים לכסות את כל השטח ולהגן עליו מהגשם).

      תיקונים זמניים או איטום עליון על הריצוףהקיים ניתן לבצע גם בחורף, אך גם כן עדיף בקיץ, משום שבקיץ ניתן לפתוח את הפוגות בין האריחים ולתת לעסק להתייבש בשמש, על מנת שלא לכלוא רטיבות ישנה תחת שכבת האיטום העליונה.

      בסיכומו של דבר הכל תלוי בדחיפות , כלומר בחומרת הנזילות בביתך.

      בכל מקרה מומלץ לבצע איטום מקצועי- לצמיתות, וכולל הרמת הריצוף, על פי המאמר על איטום מרפסות או גגות מרוצפים באמצעות יריעות ביטומניות.

      אם תפרטי יותר נתונים (גודל אותה מרפסת וכולי) נשמח לעזור הלאה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן