הוספת הודעה חדשה
  • · דליפה פוטנציאלית מהגג

    (ודים)

    שלום.

    אני מעוניין לשכור דירה מסוימת והדבר היחיד שמפריע לי הוא נושא הלחות רטיבות. מדובר בדירת גג בבניין לא חדש בעל גג שטוח.

    במספר פינות ברחבי הדירה קיימים סימני טחב כהים אךקטניםליד התקרה, מהסוג שמופיע בחדרי אמבטיה לא מאווררים. במרכז הסלון קיים על התקרה איזור עגול ברדיוס של כ15-20 ס"מ ובו הצבע מתקלף קצת, קיימות בועות אך אין שינוי צבע.

    הדירה רק נמכרה והבעלים הקודמים טוענים שבעיית הלחות לא נובעת מנזילה אלהמהעובדהשחלונות הדירה נשארים סגורים כל הזמן בגלל הילדיםואתהכביסה שלהם הם מייבשים בסלון.

    הבעלים של הדירה הסכים להכניס את עניין הלחות ואת האחריות שלו לטפל בה לחוזה אך שמעתי אנשים שטוענים כי לא הכול נמצא בשליטתו, מכוון שתיקון דליפה בגג מצריך את ועד הבית לאסוף כסף מהדיירים וזה יכול להיות תהליך ארוך.

    מכוון שאני מעוניין בדירה והמשכיר נראה בן אדם אמין - הייתי רוצה לשאול אם ההסבר עם הבגדים נשמע הגיוני או הזוי? האם העובדה שמספר שבועות לאחר עונת גשמים סבירה המצב כרגע הוא נקודת השפל אפילו אם לא יטפלו בזה בכלל (לא סביר)? ומהו סדר הגודל שתיקון כזה יכול לעלות (אלפי שקלים - אפשר לצפות מבעל הדירה לטפל, עשרות אלפישקלים - כבר לא...)

    תודה רבה,

    ודים.

    • · דליפה מהגג

      (גבי)

      שלום ודים,

      עלות איטום גג שכזה הינה אלפי שקלים ולא עשרות אלפי שקלים, כפי ששאלת, כך שמבחינה זו תוכל להיות שקט.

      את אותן בועות בצבע בתקרת הסלון כדאי לקלף ולראות אם קיימת רטיבות או לחות מאחורי הצבע, מה שעלול להצביע על בעיה באיטום הגג.

      בעקרון , תפזורת של סימני עובש שחורים ליד חגורות בטון (בפינות של התקרה) יכולה אכן להצביע על בעייה של עיבוי. אך הכתם במרכז התקרה -"חשוד".

      ייבוש כביסה בתוך הבית אכן גורם להיווצרות עובש מהאדים שמגיעים לתקרה, אך כמובן שלא ניתן לדעת... אם האזורים יבשים כנראה שמדובר על בעיית עיבוי ואם לא- תדע זאת לבטח בעוד 2-3 ימים, לאחר הגשמים הקרובים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן