הוספת הודעה חדשה
  • · צבע מתפורר משביל בטון

    (רויטל נוי)

    הצילו ....

    בנו לי שביל בטון ופיזרו מעליו אבקה עם פיגמנט [ לא הוסיפו לבטון אלא פיזרו לאחר יציקת הבטון ] ואז עברו עם מכשיר ההליקופטר. מאז כבר עברו כחודשיים והאבקה מתפזרת עם כל דריכה על השביל. הילדים מתלכלכים והבית כלו התלכלך בצבע הפיגמנט [גם הריצפה וגם הקירות.......!] עברתי עם סילר שקוף וזה לא עזר.... האם יש פיתרון תודה....

    רויטל.

    • · בטון צבעוני

      (גבי)

      שלום רויטל,

      אנא פרטי עם איזה סילר בדיוק השתמשת. בעקרון ניתן למנוע את התפזרות האבק בעזרת סילר מתאים המיועד עבור רצפות בטון דקורטיביות. יש ליישם מספר שכבות בהתאם לכושר הספיגה של הבטון. עליך להגיע למצב בו ניתן "להרגיש"את שכבת הסילר על פני הבטון, כאשר תעבירי עליה את היד. במצב זה אין אפשרות שתצא אבקה צבעונית מהבטון, אך יש לבצע מספר שכבות ושכבה אחת אינה מספיקה.

      שבוע טוב,

      גבי

      • · תשובה בקשר לבטון צבעוני

        (רויטל נוי)

        גבי בוקר טוב, תודה על תשובתך... מרחתי סילר שקוף ודליל שנראה היה שהוא מתאדה עוד לפני שמרחתי אותו, לאחר המריחה המשטח היה מעט חלק אבל לא הרגשתי שום שינוי ,האבקה בשכבהעבה וכל צעידה או סריטה מוציאה עוד אבקה

        אני צריכה חומר הרבה יותר אטום .לא אכפת לי אפילו לשנות את הצבע והמירקם העיקר שלא תהיה אבקה .משהו יותר אגרסיבי מסילר. תודה ,רויטל..

        • · אבקת צבע , בטון צבעוני

          (גבי)

          שלום רויטל,

          כפי שציינתי בתחילה, ישנם סוגים רבים של סילר ומשום כך שאלתי לאיזה סוג כונתך. ישנם סילרים שמיודעים לציפוי אבן ובטון וישנם "סילרים" מסוג אחר , שנקראים "חומר איטום שקוף (על בסיס סיליקון או סילוקסן) המיועדים לאיטום כנגד חדירת מים בלבד. האחרונים אינם מיועדים לשחיקה.

          אם תשתמשי בסילר מתאים , במספר שכבות, הן יספגו בסופו של דבר במלואן אל התשתית ותתקבל שכבת בטון מבריקה / או לא מבריקה- בעל ציפוי ממש, כעיםן לכה שקופה. במצב זה אין סיכוי שתתפזר אבקת צבע או אבקת בטון כתוצאה מהליכה על המשטח.

          פתרונות אחרים הם רבים:

          ניתן לצבוע את המשטח בצבע חיצוני לרצפות , בצבע אפוקסי, בצבע / חומר פוליאוריטני שקוף או צבעוני ניתן לצפות אותו בשכבה צימנטית נוספת, או להדביק קרמיקה. ועוד..

          אם ברצונך לשמור על המראה הקיים- הסילר הוא הפתרון הנכון. אפשר גם להשתמש בחומר פוליאוריטני שקוף ועמיד בשחיקה כגון היפרדסמו T. מעבר לכך- המבחר גדול.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן