הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקירות

    (שלום)

    יש בביתי בעיה של התקלפות בקירות מעל הפנלים בחורף שעבר כשניכנסתי לבית זה היה כמעט בכל קירות הבית ובחורף השנה זה מתמקד בקירות הפנימים של החדרים ובמסדרון. הבית מרוצף ללא רובה בין המרצפות הצמודות זו לזו .

    ובתחילת חורף שעבר כשהבית כבר היה מרוצף הוא היה פתוח ללא חלונות ונכנס גשם .יש לצין שבקיץ צבעתי את הקירות ולא היתה רטיבות ובחורף זה חזר אך לא בכול קירות הבית .הרטיבות בקירות התחילה לפני שנכנסתי לבית ולפני שהותקנו ברזים בבית .אם תוכל להנחות אותי בבקשה מה לעשות ומה גורם הרטיבות בקירות

    • · רטיבות מעל פנלים

      (גבי)

      שלום ,

      סביר להניח שמדובר ברטיבות ישנה שחדרה אל מתחת למרצפות עוד בשלב הבניה, בשנה שעברה. בקיץ הרטיבות נעלמת / מתנדפת מהר בעוד שבחורף התהליך איטי.

      יחד עם זאת - תיתכנה גם אפשרויות נוספות שכדאי לבדוק אותן.

      1. ריצוף ללא פוגות יכול לגרום לחדירת מים אל מתחת לריצוף- בעת השטיפה. אם הנכם נוהגים לשטוף את הבית "בשיטת ההצפה" - יתכן שזה המצב.

      2. יתכן שקיימת בעיה בצנרת (במיוחד אם הקירות הרטובים סמוכים לחדר הרחצה), או בעיית איטום- אם הקירות הרטובים הם קירות חיצוניים.

      לבדיקה מקומית תוכל להסיר מרצפת או מספר מרצפות במקומות נסתרים ולבדוק את מצב הרטיבות תחתן. כמו כן כדאי לבדוק אם ישנם סדקים או פגמים נראים לעין בקירות החיצוניים.

      כאמור- כנראה שמדובר על רטיבות ישנה, שתתנדף לאיטה. אך מומלץ לוודא.

      בהצלחה,

      גבי

      • · רטיבות בקירות

        (שלום)

        תודה על תשובתך המהירה

        רוב הרטיבות נמצאת בקירות הפנימים ובמסדרון ולא בקירות החיצונים האם ייכולה להיות בעית איטום כול שהיא ואיך אוכל לבדוק זאת .בבדיקה לאיתור נזילה מהצנרת כאשר סגרנו את כל הברזים השעון לא זז האם יש בדיקות נוספות לאיתור נזילה בצנרת יש לצין שהרטיבות היתה לפני שנכנסנו לבית והותקנו ברזים.האם בחורף הרטיבות עולה לקירות ובקיץ היא מתיבשת. האם כדאי להרים מספר בלטות וזה יתיבש יותרמהר ומה צריך לבדוק כאשר מרימים את הבלטות

        איך אוכל לבדוק שהבעיה לא נגרמת רק בחורף מהגשמים

        תודה רבה

        • · קירות רטובים במסדרון

          (גבי)

          שלום,

          נזילה יכולה להתרחש מצנרת הניקוז אשר נמצאת תחת הריצוף של המקלחת. זו לא תתגלה באמצעות בדיקת שעון המים וזו בדרך הכלל הבעיה בחדרי רחצה. כמו כן יכולה להיות בעיה אחרת בחדר הרחצה כגון מעבר רטיבות דרך הפוגות שבין האריחים - ועוד.

          אם הרטיבות במסדרון נמצאת ברובה ליד אזור המקלחת מומלץ לבדוק היטב שאין בעיה בצנרת הניקוז / דלוחין.

          לשאלתך - בקיץ הרטיבות פשוט מתנדפת מהר כך שלעיתים קורה שאותה רטיבות לא נראית בקיץ אך בולטת יותר לעין - בחורף. על כל פנים כנראה שלא מדובר על בעייה של איטום אלא על בעיה אחרת: צנרת הניקוז תחת רצפת המקלחת או רטיבות ישנה עוד מתקופת הבניה.

          כדאי לפתוח אריח או שניים בחדר הרחצה ולבדוק אם החול רטוב. אם ישנה נזילה מהצנרת יש לפנות אל הביטוח ולדרוש פיצוי על הנזק. מבחינת האיטום- מים לא אמורים לעבור מתחת לריצוף של המקלחת אל מתחת לריצוף של המסדרון, כך שמלבד בעיית האינסטלציה יתכן שקיימת בעיה של איטום.

          דיה לצרה בשעתה.. תחילה יש לבדוק אם יש או אין בעיה בצנרת.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן