הוספת הודעה חדשה
  • · האם יש צורך להחליף את יריעות זפת?

    (שי)

    אני משפץ בית פרטי שרכשתי בעל מספר מפלסים.יש שתי מרפסות בקומות עליונות שם אני מחליף את הריצוף.על פי מראה הריצוף בתוך הבית נראה שבעבר היתה חדירה של מים מהמרפסות , מתחת לריצוף שבתוך הבית (בגבול המרפסת).הריצוף במרפסות פורק והתגלו יריעות זפת.לדעת הקבלן מקור חדירת המים הוא העדר בידוד בין ריצפת המרפסת לריצפת הבית וכי היריעות המצב תקין.אציין שהם לא חשפו את היריעות עד היסוד כי אם הרימו את הריצוף וקצת מהמשטח שמתחתיו שכנראה היה תערובת של חול עם מלט.האם גישתו של הקבלן נכונה?האם לא נגרם זנק ליריעות הזפת מעצם פירוק הריצוף?כיום אין רטיבות בחדרים שמתחת למרפסות כולל החורף האחרון (טרם פורקו המרצפות)הבית בין 9 שנים.תודהשי

    • · איטום מרפסות בזמן שיפוץ

      (גבי)

      שלום שי,

      באופן מאוד כללי - פשוט לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים.

      יתכן שחדירת הרטיבות מאותה מרפסת אכן התרחשה עקב חוסר איטום בין השטח החיצוני לפנימי (תחת הריצוף), אך יתכן שמעבר הרטיבות נגרם גם כתוצאה מליקוי במקום אחר.

      כמו כן בהחלט תיתכן פגיעה ביריעות כתוצאה מעבודות הפרוק.מספיקה פגיעה מקרית אחת ביריעות, במהלך העבודות, על מנת לגרום לכשל כללי של מערכת האיטום. כך שלטעמי לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים.

      תוכל לבקש מהקבלן מחיר לפינוי המילוי ואיטום מחודש של השטח, ולהחליט בהתאם. אך בסופו של דבר אתה בעצמך תאלץ להתמודד עם הסיכון / התוצאות כך שהענין נתון רק לשיקולך (הקבלן ממילא לא יהיה אחראי משום שלא יבצע את האיטום).

      חג שמח,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן