הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מתחת לגג רעפים -עקב נזילת דוד

    (שלי)

    שלום.אנחנו גרים בקומה אחרונה מעלינו יש כמובן תקרת בטון חלל ריק וגג רעפים. השבוע התפוצץ לשכן דוד השמש שלו שנמצא בחלל הגג מעל לסלון שלי. המים חדרו אל תוך הדירה וחלחלו מהגג אלינו הביתה.ברור שיש בעיית איטום ובעייה בבניין אחרת זה לא אמור לקרות. הבניין חדש וזה קרה פעם ראשונה...אנחנו פנינו לחברה המשכנת כמובן אבל אנחנו מעוניינים לדעת גם מה עלינו לדרוש. הבאנו שיפוצניק שאמר שהכי טוב יהיה לבנות מעין "אמבטיה" מבלוקים (מדובר ב-4 דודים בלבד אחד ליד השני) סביב הדודים לבצע איטום??? (איזה סוג?) וצינור בשפוע שינקז את המים אם חלילה יתפוצץ דוד אחר -למרזב חיצוני. רציתי לדעת מה סוג האיטום שנדרש? יריעות? זפת? - שוב זה גג רעפים...

    • · דודי שמש תחת גג רעפים

      (גבי)

      שלום שלי,

      המלצת השיפוצניק נכונה. יש לבנות מעין "אמבטיה" וליצור שיפוע בקרקעית עם ניקוז מתאים. סוג חומר האיטום עצמו תלוי בגודל השטח ובקושי בגישה לבצוע העבודות.

      בעקרון אפשר להשתמש בכל חומר איטוםמלבד בחומרים האקרילים (פוליגג ושו`ת) אשר אינם מתאימים למקרה זה.

      בשטח קטן (3 X 3 מ"ר למשל) האיטום יכול להתבצע עם חומר איטום צימנטי בשתיים שלוש שכבות ורשת אינטרגלס בין השכבות. החומר מומלץ משום עמידותו למקרה של הנחת חפצים או בצוע עבודות אינסטלציה שונות בדודים, בהמשך השנים.

      ניתן גם לאטום עם חומר פוליאוריטני משחתי כגון היפרדסמו,או אף בחומר ביטומני משחתי (כגון מסטיגום).

      אם כל הדודים יפורקו ממקומם לחלוטין יהיה אפשר לאטום את האזור גם עם יריעות ביטומניות.אך ברוב המקרים פשוט לא תהייה גישה נוחה לעבודה עם היריעות. המלצתי - החומר הצימנטי שלעיל (סיקה טופ 107, ביטומסיל וכדומה). במקרה שכזה יש לאטום עם מסטיק גמיש בין התשתית לבין כל המקומות בהם ישנה צנרת חודרת.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן