הוספת הודעה חדשה
  • · איטום ובידוד לגג שטוח של בית פרטי

    (חגי)

    שלום רב,

    גג ביתי אטום ביריעות ביטומניות ומעליהן פוליגג שגיוונו כבר דהה. אני מעוניין בחידוש האיטום ובבידוד. הוצע לי לאטום בשתי שכבות של בי ג`י טום 10 ולבודד ע"י הדבקה של פוליסטירן מוקצף בעובי 4 ס"מ.

    האם תושג הפחתה משמעותית בחום בחלל הבית בשיטה זו?

    אודה על תגובתך

    חגי

    • · איטום ובידוד גג

      (גבי)

      שלום חגי,

      ההצעה שקיבלת אינה מתאימה.

      בי גי טום 10 הנו חומר איטום צימנטי משחתי. לא ניתן למרוח אותו על יריעות או על גבי שכבת פוליגג. בנוסף - גם אם תוסר שכבת היריעות מהגג, עדיין יוותר במקומו חומר היסוד הביטומני וגם עליו לא ניתן למרוח חומר איטום צימנטי. וממילא , אין ליישם חומרי אטימה צימנטים משחתיים על גבי שכבת בטון קל (שכבת השיפועים של הגג).

      חומרים צימנטים ניתן ליישם על גבי תשתית צימנטית בלבד ובמקרה של גגות קטנים בלבד, מרפסות וכדומה, כאשריש להניח רשת אינטרגלס בין השכבות על מנת להמנע מבעיות סדיקה. בקיצור- ההצעה שקיבלת אינה מתאימה כלל.

      אם מצב היריעות גרוע- יש להסיר אותן ולבצע הלחמה של יריעות ביטומניות חדשות. מעליהן ניתן לבצע בידוד בשיטת "גג הפוך" (קלקר וחצץ ככיסוי עליון). ראה מאמר על בידוד גגות בשיטת גג "הפוך". שיטה זו היא היעילה ביותר מבין כל שיטות הבידוד האחרות לגגות שטוחים.

      אופציה אחרת , למקרה שהיריעות במצב תקין : לבצע אטימה עליונה מעל גבי האיטום הנוכחי, עם חומרים אקרילים / פולימרים דומים כגון פוליגג, פוליגג סופר M, מולטיגג, מאסטר גג. החומרים יעזרו בהפחתת החום בגג, אך צבעם ילך וידהה במהלך השנים, כפי שכבר נוכחתלדעת.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן