הוספת הודעה חדשה
  • · איטום עמודים במבנה בעת בנית מרתף

    (ציון)

    שלום כיצד ניתן לאטום עמודים קיימים במרתך שאינו בנוי לפני יציקת הרצפה

    • · איטום עמודי מרתף

      (גבי)

      שלום ציון,

      האם מדובר על מרתף שיהיה תוספת בניה לבית קיים ?

      אם אכן כך - יש להלחים את היריעות הביטומניות מעט על גבי עמודי המרתף , בשלב האיטום של הרצפה, לפני היציקה. למניעת מעבר רטיבות דרך העמודים עצמם תוכל לבצע איטום שלילי עם חומרים צימנטים הידראולים או עם חומר איטום גבישי מסוג "זייפקס". ראה חומרי איטום - זייפקס מרוכזותמונות לאיטום שכזה בסקירת עבודת איטום מקלטים מבפנים - תוספת בניה.

      במקרה והתכוונת לאיטום כלונסאות (ולא עמודים קיימים בבנין), ראה קישור אל פרט איטום ראש כלונס: http://www.saf.co.il/noa/det_12.

      אם תפרט יותר נתונים נשמח לעזור הלאה.

      בברכה,

      גבי

      • · איטום כלונסאות

        (ציון)

        גבי שלום מדובר בקומת עמודים בבית קיים חפרתי כ50ס"מ ואני אמור לקדוח בכלונס על מנת לחבר את הרצפה שאני אמור ליצוק והקוצים מפריעים לבצע איטום עם יריעות נא הצעתך

        • · איטום מרתף, חיבור לכלונסאות

          (גבי)

          שלום ציון,

          אין אפשרות לספק פרט טכני שכזה באמצעות המייל משום שחובה לבדוק זאת בשטח. מרתפים שנבנים תחת בית קיים מחייבים תמיד , ובמיוחד, התייחסות מיוחדת לפרטי פרטים כולל בדיקה של איכות הבצוע עצמו- בשטח. תמונה תועיל להבין במה מדובר, אך שוב- במקרה שכזה אין זה רציני לתת מענה וירטואלי.

          באופן לגמרי כללי - אם אתה מתחבר עם קוצים בין רשת הברזל של הרצפה לבין הכלונסאות, לא תוכל ממילא לקבל שכבת איטום רציפה עם היריעות בלבד. כל שתוכל לעשות הוא לעבד את אזור החיבור בכלונס כך שניתן יהיה להלחים את קצה היריעות בצורה נקייה בנקודת בחיבור של היריעות אל הכלונס.ראה שרטוט של איטום ראש כלונס, בתקשורת הקודמת. את כל הדופן של הכלונס שאליו תתחבר היציקה של הרצפה , תוכל לאטום עם חומרים צימנטים הידראוליים, או עם חומרי איטום גבישיים, למניעת מעבר רטיבות דרך העמוד / הכלונס עצמו. פרט בצוע מדוייק היה עליך לקבל מלכתחילה מאת יועץ איטום או המתכנן / הקונסטרוקטור.

          מרתף שנבנה תחת בית קיים תמיד מועד לפורענות מבחינת האיטום משום

          שעלולים להיווצר מצבים, כמו זה שאתה עומד בפניו, שבו לא ניתן ליצור רצף בשכבת האיטום שעוטפת את המרתף מבחוץ. לפיכך-בחלק מהמקרים אין מנוס מבצוע איטום שלילי- מלכתחילה. מומלץ אף להשתמש במוספי איטום ביציקה עצמה.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן