הוספת הודעה חדשה
  • · הדבקת חיפוי על היריעות

    (אוריה)

    בהמשך לשאלתי על הנפיחויות, תודה מאוד על דבריך. כעת אני כבר מבין את הבעייתיות בנפיחויות (אךלא הבנתי עדיין למהברולקות זה חמור יותר).אשתי כעת ישינה, ודומני שהיא כבר לא תסכים ליועץ נוסף, כשלא ברור איך נוכל לבצע אח"כ את דעתו כשאין לקבלן את מי לשלוח. ולכן מחמת שלום בית ואולי אאלץ לוותר על התיקון..

    בהנחה שהנפיחויות במעקה נשארות, איך ניתן לטייח ולצבוע מעליהם, הרי זה ישבר כי אין קונטרה חזקה?

    והקבלן ממליץ לחפות את המעקה (עד לשיש, כ40 ס"מ גובה) באריחי הריצוף.בהנחה שנרצה לעשות זאת - איך ניתן להדביק על האיזורים הנפוחים?

    • · חיפוי או טיוח קירות סביב מרפסת

      (גבי)

      שלום אוריה,

      החיבור בין קירות לבין הרצפה / גג המרפסת הנו אזור רגיש לחדירת רטיבות משום שבנקודת החיבור בין הקיר לרצפה צפויה תמיד להתרחש סדיקה קטנה שדרכה יכולים המים לעבור. מסיבה זונחשבות הרולקות למקום הרגיש ביותר בגג לחדירת רטיבות ולכן על היריעות שעל הרולקות להיות צמודות בכל השטח, אך לא רק מסיבה זו.

      על היריעות להיות צמודות גם בקירות ואם הן רופפות תהיה לזה השפעה על החיפוי או על הטיח ו/או על האיטום במקרה של חדירת מים מאחוריהן. כבר הוסבר על כך בתקשורות הקודמות.

      כדאי להשתמש ברשת טיח מתכתית על מנת לייצב את שכבת הטיח ו/או את שכבת ההדבקה של האריחים. יישום טיח או אריח ישירות על יריעה רופפת לא יחזיק מעמד.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן