הוספת הודעה חדשה
  • · שתי שאלות על עובש באמבטיה

    (שירי)

    1) עובש בחיבור שבין האמבטיה לחרסינות בחדר האמבטיה:כבר שלוש פעמים ניסינו לטפל בזה, כל פעם קצת אחרת, ובכל פעם העובש חוזר במהרה.אשמח לדעת על שיטה טובה ויעילה לטיפול בעובש: חומרים, דרך טיפול, משך הייבוש, תחזוקה.
    2) כתמי עובש על הקיר בפינת העבודה:גם כאן, מהי הדרך הטובה ביותר להסירם ולוודא שלא יחזרו שוב? האיש טוען שמספיק לצבוע בצבע נגד עובש. אני טוענת שצריך קודם להסיר את העובש ורק לאחר מכן לצבוע (לאור צפייה בתכניות תחזוקת בית מחו"ל שטוענות שעובש רעיל ומסוגל לגרום למחלות ואף למוות). אשמח לדעת כיצד לטפל בכתמי עובש על הקיר בפירוט.הערה: מדובר בבית ששופץ שיפוץ מקיף לפני שלוש שנים.שנה טובה!

    • · הסרת עובש

      (גבי)

      שלום שירי,

      חובה לנקות היטב את שרידי העובש , כפי שציינת. צביעה ישירה מעל העובש אינה עוזרת במאומה.

      אנא ראי מאמר על תיקון קירות לאחר חדירת רטיבות. יש להסיר שכבות צבע רופפות וחלקים רופפים נוספים, לנקות את העובש עם תמיסה כגון "פונגיצ`ק" או עם מים מהולים באקונומיקה. יש לשפשף את החומר היטב לעומק הקיר ולאחר מכן להמתין לייבוש ולהמשיך בעבודות התיקון והצבע, כאשר בצביעה יש להשתמש עם צבע נגד עובש.

      בעקרון עובש נוצרכתוצאה מתנאי לחות מתמשכים. כך שיש לדאוג תמיד לאיוורור ולתחלופת אויר, במיוחד בחדרי רחצה. בחיבור בין האמבטיה לקיר ניתן להשתמש בסיליקון סניטרי נגד עובש או בחומרים על בסיס פולימר MS או פוליאוריטן- שנאחזים חזק אל התשתית (מועדפים במקרה שקיים רווח של מספר מילימטרים בין האמבטיה לקיר).

      היישום של הסיליקון / המסטיק באזור זה חשוב גם כן : יש ליצור שיפוע קל בחומר כך שאדים / מים לא יוכלו להתיישב עליו. מסיבה זויש גם להחליק את החומר בעודו טרי, עם אצבע מהולה במי-סבון.

      בהצלחה,

      גבי

      הערת המערכת, מאי 2011: ראה/י מאמר חדש בנושא על מניעת בעיות עובש ופטריות עם צבע מקצועי מסוג Kefa.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן