הוספת הודעה חדשה
  • · תיקון איטום

    (חיים)

    שלום גבי,

    לפני כ- 10 שנים בניתי על גג דירתי תוספת של חדר כאשר האיטום היה ע"י זפת. קיימת נזילת מיים אחרי הגשם. לדברי איש מקצוע הנזילה היא דרך החיבור המוגבה של איטום גג המעלית (איטום זפת)עם הגג שבניתי ונדרש תיקון בנקודת החיבור של שני האיטומים. הוא מציע להשתמש באקרילפז. לפי מה שקראתי איני משוכנע כי זה הפיתרון המוצלח ביותר. אשמח לשמוע את דעתך.

    חיים

    • · תיקון איטום גג

      (גבי)

      שלום חיים,

      תיקון האזור באמצעות מריחה של חומר איטום אקרילי אינו פתרון מקצועי.

      בכדי להציע פרט תיקון מקצועי חובה לראות את התפר בין המבנים. (תמונה תוכל לעזור). אם התפר נמצא בחיבור בין קיר לגג יש לכסות אותו עם כיסוי פח מתאים שימצא בחלקו העליוןמאחורי שכבת הטיח של הקיר ומשם ירד ויכסה את התפר. בנוסף יש לאטום את פנים התפר עם מסטיק פוליאוריטני.

      פתרון פחות מקצועי יהיהלכסות את האזור עם יריעה ביטומנית. כאמור- חסרים נתונים אך בכל מקרה תיקון עם חומר איטום אקרילי הנו כמובן קל לבצוע אך זמני.

      בברכה,

      גבי

      • · תיקון איטום גג

        (חיים)

        תודה עבור התשובה. התפר נמצא רחוק מהקיר, באמצע הגג כאשר יש הגבהה, מעין "חומה"המפרידה בין גג המעלית לבין הגג שבניתי. לדברי איש המקצוע מים עומדים על גג המעלית חדרו דרך התפר. תודה שוב.

        חיים

        • · תיקון תפר על גג

          (גבי)

          שלום חיים,

          כאשר ישנו תפר שנמצא בין שתי חגורות בטון, כפי שאכן צריך להיות, מכסים את כל החגורה עם פח יעודי אשר עוטף את החלק העליון של החגורה. בנוסף לכך - אוטמים תחילה את התפר עצמו עם מסטיק פוליאוריטני.

          פתרון אחר ופחות טוב- הנו לעטוף את החגורה עם יריעה ביטומנית, במקום עם הפח. כאשר התפר רחב משאיים את היריעה חופשית באזור שמעל התפר ונותנים להקיפול קטן ("גבעה") על מנת שתוכל לספוג את תזוזות המתיחה של התפר.

          אלא שפתרון זה גם הוא נחשב בגדר אלתור וכיסוי הפח הוא הפתרון המקצועי שמחזיק מעמד עשרות שנים. תיקון האזור עם חומר איטום אקרילי אינומתאים ולא יחזיק מעמד לאורך זמן.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן