הוספת הודעה חדשה
  • · פטריות בחדר בטחון

    (אורי)

    שלום רב,בממ"ד עם קירות חיצוניים החלה תופעה של הצטברות פיטריות על הקירות החל מחיבורי התקרה ועבור לשטח הקיר והתיקרה.הקירות עצמם אינם רטובים. נסיון לנקות את את הקירות באופן יסודי עם מלרוד של יעקובי לא צלח והפטריות חזרו שוב. מדובר בבית קומות ואין חשש לנזילת מים, מבדיקה עם השכנים בקומות מעל ומתחת עולה כי אין להם בעיה כזו.הממ"ד משמש כחדר ארונות אולם אין ארון בנוי אלה רק מדפים ומוטות תליה הקירות חשופים, נקודת האיוורור היחידה היא דלת הממ"ד כיוון שפתחי האיוורור סגורים.מה ניתן לעשות כדי להתגבר על הבעיה.בברכה,אורי

    • · עובש ופטריות בחדרי בטחון, ממדים

      (גבי)

      שלום אורי,

      יש לנקות את העובש עם חומר יעודי כגון פונגיצ`ק או עם מים מהולים באקונומיקה. את הצביעה יש לבצע בצבע נגד עובש המיועד לחדרים רטובים / מקלחות, כגון "אקרינול", "נירלט לאמבט", "מלרוד" (יעקובי) וכדומה. אין לבצע צביעה ללא נקיון יסודי קודם.

      ניתן גם להתקין "ונטה" או מאוורר על מנת לדאוג לתחלופת אויר רציפה. במקרים חמורים במיוחד ישנם פתרונות בידוד מקיפים ויקרים יותר, אך כדאי תחילה לבצע את הצעדים הפשוטים שלעיל.

      בהצלחה,

      גבי

      • · פיטריות בחדר בטחון

        (אורי)

        שלום גבי ותודה על תשובתך,רציתי לדעת באיזותקופה עדיף לעשות את הניקוי והצביעהאזור מאי יוניאו בעיצומו של הקיץ אחרי יבוש הקירות. כמו כן האם לצבוע גם את התיקרה בצבע דוחה עובש.תודה,אורי

        • · סימני פטריות בחדר בטחון

          (גבי)

          שלום אורי,

          אין חשיבות מיוחדת לעונת השנה. יש לבצע את העבודה כאשר הקיר יבש לגמרי כך שזה תלוי בכמות הרטיבות הקיימת. ניתן לאוורר את החדר במספר ימי שמש ולהמתין לייבוש. מומלץ לצבוע גם את התקרה עם צבע נגד עובש.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן