הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה שנפסקת מעצמה?

    (אלי)

    היי גבי,

    יש לי מקרה בעייתי. תראה אם על סמך מה שאתאר לך תוכל לעזור. ברור שבלי להיות במקום זה קשה אבל תנסה ככל יכולתך.

    דירתי סובלת מנזילה שנמשכה שנה -מהדירה שמעליי(כל פעם שהדייר הגיע לארץ נהייה אצלי רטוב, כשנסע התייבש וחזור חלילה כך 4 פעמים בשנה).

    נציגי חברות הביטוח של הדיירמשכו ומשכו וסיפרו סיפורים. פעם אמרו שאין רטיבות אחכ אמרו זה מצינור ביוב ראשי וכו. בסוף תבעתי את הדירה שמעליי. הגיע מומחה תרמי שבית משפט מינה-ערך 2 בדיקות וקבע "נמצאה רטיבות בדירה תחתונה ע"י ביצוע חדירה בתקרת הדירה.כמו כן קבע כינמצאה ירידה בקופסת בקורת חשש לנזילה בצינור ניקוז ביוב.

    בנתיים הדייר נסע לחול וחזר כעבור כמה חודשים. ושוב השתמש במיים(לא ברור אם אכן השתמש בכל המערכות ובאותו אופן) וכעת אין נזילה לדירתי. הם לא טוענים שהם תקנו משהו. הם כעת טוענים שהיו "מיים כלואים" בעבר מתחת לאמבטיה והייהת בעיית איטום שתוקנה והמיים השתחררו..וכל מיני ספורים.

    השאלה שלי אם אתה יכול לחשוב על איזה טריק מקצועי שהחבר`ה הטובים האלה עושים על מנת לנטרל את הנזילה לפחות זמנית לדירה שלי. יתכן והם עושים זאת בשביל להדוף את תביעתי.

    יש צינור חשוד שהם לא רוצים להרים את המרצפות שיש אחרת יהי סיפור בעלות גדולה מאוד. האם הם יכולים לסתום אותו דרך קופסת הביקורת....אני שואל שאלה בלי להבין מה אני שואל.

    השאלה אם אתה יכול לחשוב האם יש להם דרך לנטרל צינור כלשהו.

    ועוד שאלה. האם נתקלת במצב שפשוט נזילה פסקה בלי שנמצאה הבעיה.? לפני 3 חודשים הגיע המומחה מבית משפט פתח ברזים והייתה אצלי רטיבות תוך כ-20 דקות.

    • · נזילה תחת חדר רחצה

      (גבי)

      שלום אלי,

      מהתאור שלך נשמע כאילו חברת הביטוח איתרה את מקור הנזילה (אולי בקופסאת הביקורת עצמה ואולי במקום אחר), ביצעה תיקון מקומי- וברחה מהמקום מהר ככל שאפשר.

      הרטיבות שחדרה תחת האריחים של השכן תמשיך לרבוץ שם ולגרום לנזקים לדירתו ומנסיוני כל רצונה של חברת הביטוח הוא להתחמק מהצורך (או מהתביעה) להרים את הריצוף. מבחינתך- כל עוד אין רטיבות הבעיה נפתרה. הבעיה חמורה הרבה יותר אצל השכן....

      ישנה גם אפשרות תאורתיתשבביקורו האחרון השכן לא השתמש בכמות מים גדולה. במקרה זה היה לוקח מעט יותר זמן לרטיבות להופיע אצלך בתקרה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן