הוספת הודעה חדשה
  • · עובש, רטיבות ועוד בבית ששופץ לפני פחות משנה

    (אורן)

    שלום,

    לפני פחות משנה שיפצנו בית קרקע בודד מאוד ישן. השיפוץ כלל רשת חשמל וביוב חדשה, אלומיניום חדש בכל הבית כולל הרחבת פתחים וכן הנמכת תקרה בגבס בכל הבית. בנוסף בחדר הילדים ביצענו הרחקה בגבס מהקיר החיצוני. לפני זמן מה החלנו לראות תופעות עובש ורטיבות בכל המפלס התחתון של הבית(שני מפלסים בעליון אין תופעות עד כה) התופעות כללו כתמים שחורים בקירות חיצוניים, עובש ירוק על גב ארון וכן ריחות לא נעימים בחדרי השינה. בנוסף ישנם מקומות עם התנפחויות בקירות בעיקר בחלק התחתון של הקיר כ20-40 ס"מ מהרצפה שגם היא הוחלפה כולה בכל הבית. איני יודע מה עלי לעשות ונראה שאני צריך פתרון כולל. חשוב לציין כי ביצענו ניסיונות למניעת רטיבויות מנסיון עבר בבית זה כולל הרחקת מים מקירות על ידי משולשי בטון, צביעה בחומרים אוטמים ונגד רטיבויות וכו`. המצב מחמיר מיום ליום. מתי אפשר לטפל בבעיות כאלה? האם חייבים לחכות לקיץ? הבית למיטב ידיעתי יושב ישירות על קרקע סופגת ללא יסודות. האם ניתן לטפל במצב כזה? אשמח לכל עצה מקצועית כולל המלצות על אנשי מקצוע, עלויות וכו`.

    תודה,

    אורן

    • · בעיות רטיבות בבית ישן לאחר שיפוץ

      (גבי)

      שלום אורן,

      המצב שתארת דורש כמובן בדיקה בשטח. תוכל להשאיר פרטים במדור צור-קשר או באמצעות המייל ונוכל להגיע לבדיקה. אין כל חובה להמתין לקיץ וניתן לבצע עבודות איטום גם כעת, בחורף.

      אגב, לא ברור מדבריך אם רצפת הבית היא מבטון יצוק שמונח על האדמה או שמדובר על מילוי כורכר מהודק וישן. במקרה האחרון- כנראה שלא יהיה מנוס מפרוק הריצוף ויציקת רצפת בטון. אך יש לבדוק את הכל בשטח עצמו. אנא ציין בפנייתך גם את אזור המגורים.

      בהצלחה,

      גבי

      • · לגבי הרצפה

        (אורן)

        הרצפה החדשה מונחת על רצפה קצת יותר ישנה (כ7 שנים) לא רצינו לפרק אותה בעת השיפוץ. אני מניח שהרצפה בת ה7 נמצאת על התשתית המקורית שאיני מאמין שהיא יציקת בטון....

        אשלח את פרטיי בצור קשר.

        תודה על התגובה המהירה,

        אורן

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן