הוספת הודעה חדשה
  • · תיקון ”פתחים” ביריעה ביטומנית והלבנה

    (מאיר)

    שלום. הגג שלי אטום ביריעות ביטומניות. 1) אני רוצה לאטום מקומות שנפצעו/נפגעו ונוצר מעין פתח שלדעתי כבר לא אטום במקומות שם יש: רגליים של דודי שמש ו/או יציאה של צנרת של מזגן לגג. 2) לאחר התיקונים, לצבוע, להשתמש בחומר מתאים שטוב גם לאיטום וגם להלבנה כנגד חום. תודה - מאיר

    • · תיקון גגות עם יריעות ביטומניות

      (גבי)

      שלום מאיר,

      לבצוע תיקונים על גגות עם יריעות ביטומניות ראה את המאמר על תיקון גגות.

      מומלץ לבצע תיקונים מקצועיים באצעות הלחמת פיסות של יריעות במקומות הנחוצים.

      לגבי כניסות צנרת- אנא פרט מה ישנו כעת או צרף תמונה. יש לצקת הגבהה מבטון סביב מקום כניסת הצנרת ולאטום בין הצנרת לבטון עם מסטיק ביטומני או מסטיק פוליאוריתני כגון סיקפלקס 11FC. אם מדובר על קבוצת צנרותמיזוג העטופה בסרט-עטיפה יש להסיר אותו במקום חדירת הצנרת לגג ולאטום ישירות בין הצנרת לגג / לבטון. לחילפוין תמיד עדיף או להעביר את הצנרת בתוך צינור מוביל שמסתיים עם שיפוע הפוך ("מקל סבא"). חסרים נתונים בשאלתך ואם תפרט יותר נתונים נשמח לעזור.

      לגבי איטום הגג והלבנתו:

      ניתן לבצע הלבנה ואיטום עם חומרים פולימריים כגון מולטיגג, מאסטר גג, או פוליגג סופר M. אם אין בעיות של שלוליות אפשר גם להלבין (ולאטום) עם חומרים אקרילים אחרים כגון פוליגג. יש לבצע את עבודת האיטום באופן מקצועי. דהיינו: שכבת יסוד + שתי שכבות נוספות. להלבנה בלבד אפשר להסתפק בשכבת יסוד + שכבה אחת.

      ראה מאמר על איטום גגות בחומרי איטום אקריליםואת הוראות היישום של היצרנים השונים. למגוון החומרים האפשרי ראה גם קישור נוסף אל חומרי איטום אקרילים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן