הוספת הודעה חדשה
  • · זיפות ואיטום גגות קטנים

    (יוסי)

    שלום, בביתי אשר בבנייה קיימים 5 גגות קטנים של בין 5 ל 10 מטר כל אחד. קיבלנו המלצות לבצוע איטום של הגגות הקטנים באמצעות זפת וזל הגגות הגדולים באמצעות יריעות ביטומניות. קבלן אחר הציע חומר צימנטי בגגות הקטנים וטען שאין צורך ביריעות בגגות אלו. מה המלצתכם ?

    • · זיפות גגונים

      (גבי)

      שלום, בגגות קטנים או גגונים ניתן לבצע איטום שלא ביריעות ביטומניות. בגגון של 10 מטר כבר עדיף לבצע איטום ביריעות. גגונים קטנים מכך ניתן לאטום בזפת או אפילו בפוליגג. איטום בחומרים צימנטים ניתן לבצוע רק במידה ומדובר בגגון קטן מאוד או בקרניז. בכל מקרה יש לדאוג להלבנה טובה מעל גבי זפת. הלבנה רצויהגם מעל גבי היריעות הביטומניות לצורך בידוד טוב יותר. פוליגג יכול להיות מצוין במידה והגגות משופעים היטב אך אין לבצע בגגות בעלי שלוליות או בעלי שיפוע לקוי. אני מניח ששיקולי הקבלן שלך לגבי אי ביצוע יריעות בגגות הקטנים נובע מהקושי בבצוע לעומת הקלות היחסית בבצוע הזפת. אך לטווח הארוך יש לדאוג להלבנה טובה של הזפת לא באמצעות סיד אלא באמצעות מלבין גגות אקרילי. כללית- איטום ביריעות מחזיק ימעמד יותר זמן מאיטום בזפת אך במידה והגגונים מאוד קשים לבצוע ביריעות- הגיוני לעבור לחומר אחר.

      רא/י מאמר על זיפות גגות.

      בברכה,

      גבי

      • · תודה ועוד שאלה על טיפול ברטיבות

        (יוסי)

        שכבר יש לי מתחת לשני גגונים. איזה חומר מומלץ עבור טיפול ברטיבות ?

        • · טיפול ברטיבות.

          (גבי)

          ניתן לנקות את כתמי העובש והרטיבות באמצעות כלור מדולל במיים. את השטח הפגוע ניתן גם לצפות בחומר מסוג פונגצ’יק אשר ימנע את המשך התפתחות העובש והפטריות. בנוסף ניתן ומומלץ לצבוע את השטח בצבע מסוג אקרינול או שוה-ערך.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן