הוספת הודעה חדשה
  • · עיגון דלת כניסה

    (עופר)

    בוקר טוב

    אני נדרש להחליף דלת כניסה בבית מאוכלס, ואני מתלבט האם ליצוק את משקוף הכניסה במלט מהיר התייבשות, הדילמה היא בעיקר בנוגע לרעילות החומרים בבטון, אבל האם יש מניעה מסיבות אחרות.

    תודה מראש

    עופר

    • · עיגון עם חומר צימנטי מהיר התקשות

      (גבי)

      שלום עופר,

      תוסף מזרז התקשות אינו רעיל ואין כל מניעה מלהשתמש בו. אם הנך נוהג לבצע מדי פעם עבודות שיקום או תיקוני בטון תוכל לרכוש גלון של מוסף נוזלי מסוג סיקה 4A. שים לב שהעבודה עם התוסף מרכבת מעט יותר מאשר עם חומרים צימנטים יעודיים אחרים,מכיוון שזמן ההתקשות של התערובת משתנה בהתאם לכמות המים וביציקות גדולות מדי בהן דרוש חומר "זורם" עלולות להגרם טעויות (החומר יתקשה מהר או לאט מדי).

      ישנם חומרים יעודיים אחרים שנוח יותר להשתמש בהם לצורך תיקוני בטון חזקים ומהירים.ראה לדוגמא חומר עיגון צימנטי מסוג טורו גריפאשר מתקשה בתוך כ 15 דקות. לתיקונים דקים יותר אפשר להשתמש גם עם טורו טורייט. אם ברצונך לבצע יציקה ארוכה ועבה ולאורך כל המשקוף תוכל להשתמש גם בסיקה 4A שהוזכר לעיל או לעבור לחומרים יעודיים ליציקות כגון סיקה גראוט 214 (אך האחרון אינו מתקשה מהר כמו שאר החומרים).

      מלבד חוזקם וזמן ההתקשות הקצר של החומרים שהוזכרו, כולם מתאפיינים בכך שהם אינם מתכווצים בעת הייבושוכתוצאה מכך פוחת החשש מהיווצרות סדיקהעתידית סביב האזורים המתוקנים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן