הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקיר עם חלון

    (קטיה)

    שלום.

    יש לנו בעיית רטיבות בקיר עם חלון. כל עונת הגשמים חודרים המים לתוך הקיר והקיר כולו ספוג במים מתחת לחלון ובצדדיו. ממבט ראשון הבעיה היא באיטום של החלון. החלון נאטם מבחוץ ומבפנים, אך הבעיה ממשיכה לצוץ. חשבנו אולי זה לא החלון, אלא משהו אחר. הזמנו איש מקצוע לאיתור נזילות עם מצלמה טרמית, אך תשובתו הייתה אחידה - החלון לא מותקן נכון, וצריך להחליף את החלון. כאשר קראנו לאיש מקצוע להחלפת חלון, הוא אמר שלפי דעתו החלון מותקן בסדר גמור והבעיה אינה בחלון, אלא באיטום הקיר עצמו. הקיר החיצוני מרוצף באריחים קטנים וממה שידוע לי הבניין בנוי מבלוקים של איטונג.השאלה - איך בבירו אני יכולה לדעת מה הבעיה ולטפל זה, המצב ממש קטסטרופלי, הקיר עם כל עונת הגשמים יותר ויותר רטוב ואנחנו אבודי עצות. אשמח לשמוע חוות דעת ומה עליי לעשות.

    תודה

    • · נזילות ורטיבויות סביב חלון

      (גבי)

      שלום קטיה,

      על מנת לדעת מהיכן באה הצרה יש לבדוק את החלון בשטח, במיוחד משום שישנם פשוט סוגים רבים מדי של חלונות ומשקופים.

      נטייתי האישית היא להאמין לבודק עם המצלמה התרמית אך חסרים נתונים באשר לדברים שנתגלו בצילום.

      כאשר מתרחשות בעיות מסוג זה הצעד הראשון שמומלץ לבצע הנו בדיקת-הצפה של מסילת החלון התחתונה. במשקוף / במסילה התחתון/נה אמורים להיות חרירים לניקוז המים. ניתן לאטום אותם באופן זמני עם סיליקון למשל, ולהציף את המסילה במים. אם הקיר נרטב עוד יותר- הבעיה היא בחלון עצמו ולא בקירות. במקרה שכזה יש לתקן את המסילה או להחליף לגמרי את החלון.

      בעיות דומות מתרחשות כאשר ההתקנה של החלון לקויה, דהיינו כאשרלא בוצע איטום של התשתית בטרם שהחלון הותקן מעליה.איש איטום מיומן יכול לתקן חלק מבעיות אלו ואף לבדוק את קיר הפסיפס עצמו. אם תשאירי את פרטיך במדור צור-קשר נשתדל להפנות אותך לבעל מקצוע מתאים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן