הוספת הודעה חדשה
  • · צביעה על תקרה מתקלפת

    (טל)

    בחדר הארונות אצלנו ישנו קטע תקרה מתקלף כתוצאה מחלחול מי גשמים מבחוץ. אנו גרים בקומה 10 ולא ניתן להגיע למקום החלחול מבחוץ לצורך אטימה. השאלה שלי היא אין ניתן בכל זאת לצבוע את המקום ובאיזה חומר על מנת למזער את הנזק?

    • · איטום רטיבות בתקרה

      (גבי)

      שלום טל,

      איטום התקרה מצידה הפנימי אינו מעשי ומיותר לציין שאין טעם לבצע צביעה ללא תיקון האיטום.

      חובה לאתר את מקור חדירת הרטיבות מבחוץ ולאטום אותו שם. תיקון מקומי בתקרה שעשויה כולה מיציקת בטון יועיל רק באזור בו ייושם חומר האיטום. הרטיבות עלולה לשוב ולהופיע לאחר מכן במקומות סמוכים שלא נאטמו. לעומת זאת,בדירות מגורים בעלות תקרות צלעות (העשויות חגורותבטון ובלוקים בינהם) אין שום טעם לגשתלפתרון שכזה. המים בוודאות ימשיכו לחדור פנימה.

      בברכה,

      גבי

      • · תקרה דולפת

        (טל)

        תודה על תשובתך.

        מה לדעתך ניתן לעשות כדי לפתור בעיה זו? אני גר בבנין עם 12 קומות אני גר בקומה עשירית. מקור המים הוא גשם שמגיע מכיוון דרום. הכתם קוטרו כ 20-25 ס"מ כך שלדעתי החלחול לא כזה גדול. זה גורם להתקלפות התקרה ואז יש צורך לחזור ולצבוע מדי קיץ. האם יש פתרון לאיטום מבחוץ? ואם כן מה יכולות להיות העלויות לאיטום שכזה? תודה מראש. טל.

        • · איטום נזילה

          (גבי)

          שלום טל,

          אם אותה נזילה חודרת דרך הקיר החיצוני- מבצעים איטום בקיר באמצעות סנפלינג. אך יתכן כי הנזילה חודרת גם דרך גג הבנין ויורדת מטה בצמוד לצנרת איוורור למשל. יש לבדוק בשטח על מנת לדעת מחיר. אם הבעיה היא בקיר החיצוני היא תהיה קלה יותר לאיתור ולטיפול.

          בשני המקרים אגב, ועד הבית אמור לכסות את ההוצאה. תוכל גם לפנות אלינו באמצעות המדור צור-קשר ונשמח לעזור ו/או להפנות אותך אל קבלן מתאים.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן