הוספת הודעה חדשה
  • · טיח שחור ע”ג סיקה 107

    (אבנר)

    גבי ערב טובאני מוודא שוב לגבי ישום של טיח שחור ע"ג סיקה טופסיל 107נציג של סיקה טוען שהטיח לא ידבק על שכבת ההרבצה שהמלצת והמליץ לי למרוח דבק קרמיקה של סיקה על ה 107 שישמש כפריימר לטיח השחור ? בבקשה שוב המלצתך. עוד שאלה האם סיקה לסטיק 450 יכול להוות תחליף למריסיל שחסר כרגע? (גג בטון חשוף לשמש) ושאלה אחרונה כמה ימי ללא גשם צריך לחכות לפני מריחת החומר .?תודה על סבלנותך, אבנר

    • · בצוע טיח מעל חומר אטימה צימנטי

      (גבי)

      ערב טוב אבנר,

      שים לב שלא מדובר על טיח מעל "שכבת הרבצה". מעל גבי שכבת הרבצה צימנטית ניתן לבצע טיח ללא הכנות מיוחדות. אלא שמעל גבי סיקה טופ 107 לא ניתן לבצע טיח ללא שכבת קישור מתאימה, כפי שנציג חברת סיקה אמר.

      להלן 2 אפשרויות:

      1. תוכל להשתמש בדבק קרמיקה שנציג סיקה המליץ לך ("סיקה סראם").

      2. אם ברצונך להוזיל את הבצוע ואם כבר יש בידך דבק מתאים, תוכל לחילופין להתיז מעל הסיקה-טופ תערובת צימנטית שמועשרת בדבק לטקס SBR. מינון התערובת: 1 מלט, 2 חול,30-50 אחוז דבק לטקס SBR ביחס לכמות המים של התערובת. הטוב ביותר יהיה להתיז את התערובת הנ"ל עם מכונת שפריץ ידנית, כך שעליה להיות דלילה מספיק. לחילופין תוכל להכין תערובת סמיכה יותר ולאחר מריחתה על הקיר עם מלג` תוכל לחספס אותה עם מלג`-שיניים.

      לאחר הייבוש (למחרת) תוכל לבצע את הטיח המיישר).

      בענין ה"סיקה לסטיק"- בהחלט תוכל להשתמש בו במקום במריסיל. לשאלתך: על השטח להיות יבש לגמרי לפני היישום. בעקרון יש להמתין 28 יום על יציקות בטון חדשות, אך בהתחשב בכך שאנו בעונת הגשמים תאלץ להמתין פחות מכך. (לא לגמרי ברור למה התכוונת בשאלתך).

      בברכה,

      גבי

      • · איטום לאחר גשם

        (אבנר)

        גבי שלוםהבהרת השאלה : להבנתי כאשר הבטון חשוף לפני האיטום הוא סופג מי גשמים.שאלתי היא האם המצאות רטיבות בעומק היציקה יכולה להיות מכשול לאיטום ?(שהרי המים צריכים להתאדות מאיפה שהוא) ומכאן השאלה כמה זמן צריך לחכות מתום הגשם עד ליישום החומר ? מקווה שהבהרתיאבנר

        • · אטימת גג לאחר גשם

          (גבי)

          שלום אבנר,

          התמונה ברורה כעת. מכיוון שמדובר על בטון ישן פשוט הנח לו להתייבש כמה שניתן, בהתאם לתחזית מזג האויר. ממילא אין כל אפשרות אחרת מה גם שבד"כ מספר ימי שמש מספיקים לייבוש.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן