הוספת הודעה חדשה
  • · פוליאוריטן סביב צנרת מים חמים

    (נדב)

    האם כדאי לשים קצף פוליאוריטן סביב צנרת מים חמים של דוד שמש שיורדת אל תוך מרפסת השרות ?

    • · חסרים פרטים לגבי אופן חדירת הצנרת.

      (גבי)

      האם הצנרת חודרת ישירות לגג בזוית של 90 מעלות ? האם יש צינור מוביל לצנרת או שהיא חודרת היישר אל תוך הבטון ? באופן כללי לא ניתן לסמוך על קצף פוליאוריטני כחומר איטום לטווח ארוך. החומר מתבלה במהירות , במיוחד כאשר הוא חשוף לשמש. ניתן להשתמש בו כחומר מבודד לצנרת אך כדאי לבצע איטום נוסף מעליו. במקרה של צנרת שחודרת בזוית שאיננה 90 מעלות ניתן גם להתייחס לפוליאוריטן כחומר איטום אך עדיין לא הייתי מסתמך עליו בלבד. הדרך הנכונה להכנסת צנרת דרך הגג הינה דרך צינור נוסף שמוביל את הצנרת (צנרת המיזוג תעבור בתוכו). את הצינור המוביל יש להרכיב בעת היציקה ובצורה של ”מקל סבא” ואת צנרת המיזוג יש להשחיל בתוך הצינור מלמטה למעלה, כך שמי הגשם לא ינזלו אל כיוון הגג אלא אלא יטפטפו מטה. בכל אופן, אנא ספק פרטים נוספים ונמשיך הלאה.

      • · הצינורות חודרים ישר לגג

        (נדב)

        לתוך הבטון ויש יציקה של מרובע מסביב. אם פוליאוריטן לא מספיק טוב אז מה כן ? אני לא רוצה לפרק את הצינורות. עכשיו כבר מאוחר לזה.

        • · איטום הצינורות לאלא קצף פוליאוריטן, אלא סיקפלקס.

          (גבי)

          קלף את הציפוי הספוגי מסביב לצנרת המיזוג כולל את כל מה שעוטף את כבלי החשמל שם (בזהירות). מרח פריימר (של סיקפלקס) על גבי הבטון ותן לו להתייבש כרבע שעה. על גבי הפריימר שים כמות גדולה של סיקפלקס ודחף את החומר עמוק בין הצינורות ולתוך החור בבטון. לאחר מכן שים את באצבע בתוך מי-סבון (סבון כלים) והחדר את החומר היטב. הדק את החומר וצור מעין גבעה קטנה כך שלא יעמדו מים באזור זה. זה הכל. אם הבטון עצמו גם כן לא אטום אז יש לאטום אותו בחמרי איטום ביטומנים או צימנטים. צור קשר שנית אם יש צורך ונמשיך לעזור. ניתן להשיג את הסיקפלקס בכל חנויות הטמבור הרציניות אך דרוש לקבל את הפריימר גם כן. (לא קיים בכל החנויות).

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן