הוספת הודעה חדשה
  • · איטום תקרה כאשר אין גישה לדירה העליונה

    (אביעד)

    שלום,

    לפני כשבוע החל כתם רטיבות להתפשט במהירות בדירתי על הקיר, כאשר נראה שמקור הרטיבות מהתפר שבין התקרה לקיר. הדירה שמעלי סגורה ובעל הבית אינו מאפשר גישה אליה. בעבר כבר הוגשו נגדו תביעות לגבי רטיבות שנגרמה מאיטום לקוי של דירתו.

    האם ישנה דרך לאטום את דירתי מפני רטיבות שנובעת מהצטברות נוזלים בדירה שמעלי ללא גישה אל הדירה שמעלי אלא באופן פנימי בלבד?

    תודה רבה!

    • · איטום בתקרה

      (גבי)

      שלום אביעד,

      לא ברור מדבריך אם מדובר על חיבור בין תקרה לבין קיר חיצוני, או בחיבור עם קיר פנימי. במקרה שמדובר על קיר חיצוני- יש לבדוק אם קיימים שם ליקויים שמעבירים את הרטיבות פנימה.

      בנוסף לכך, מכיוון שהרטיבות מופיעה לאחר גשמים ממושכים, יש לבדוק אם קיימת אפשרות למי הגשמים לחדור לתוך הדירה שמעליך דרך פתח / מרפסת / וכדומה. יתכן שניתן להגיע לאותו אזור בדירה (למשלבאמצעות סנפלינג) ולסגור / לאטום אותו.

      לשאלתך:

      אין טעם בנסיונות איטום מקומיים של התקרה אצלך מכיוון שהמים ינדדו לאזורים אחרים מרוחקים יותר ויבצבצו שוב במקומות אחרים בתקרה. בתקרות בטון יצוק (להבדיל מתקרות "צלעות" מקובלות) ניתן לשקול איטומים מקומיים מסוג זה, אך גם שם מדובר בפתרון מקומי והרטיבות עלולה לבצבץ בעתיד במקומות בהם לא בוצע האיטום. בשני המקרים מדובר גם בהוצאה כספית לא מבוטלת. פתרונות מסוג זה אינם מומלצים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן