הוספת הודעה חדשה
  • · כתמים ללא רטיבות

    (ש)

    שלום רב

    יש לי כתמים חומים והתקלפויות בתקרה באיזור המרזב. יש גם כיס אויר בירעה מעל איזור הרטיבות ולכיס הזה חדרו מים. יש לציין שהירעה החדשה יושבת על ירעה ישנה ולא על בטון. בכל החורך לא ראו כתמי רטיבות ולא הורגשה רטיבות כלל ולמרות זאת הופיעו כתמים חומים והתנפחויות דבר שכן מאפיין רטיבות. האם זה הגיוני?

    • · כתמים בתקרה ללא רטיבות

      (גבי)

      שלום ש,

      בהחלט יתכן מצב בו מופיעים כתמים בתקרה אך רטיבות של ממש אינה מורגשת. הכתמים יכולים להיווצר עקב חדירת רטיבות איטית מהגג או עקב בעיית עיבוי (בידוד לקוי). במקרה של עיבוי בד"כ לא יראו כתמים בעומק הטיח / הצבע אלא רק על פני השטח החיצוניים של התקרה (על על שכבת הצבע). אך אם ישנם כתמים בעומק התקרה (מעבר לשכבת הצבע) כנראה שמדובר על בעיית איטום בגג.

      לגבי אותו כיס אויר- ישנן שני סוגים של "כיסים" ביריעות:

      "בועות אויר"- כתוצאה מלחות שכלואה מתחת ליריעות. התנפחויות אלו אינן מצביעותבהכרח על ליקוי שמחייב טיפול. כשפותחים את כיס האויר יתכן שתיתגלה בו מעט רטיבות (טיפות מים כתוצאה מהעיבוי שבתוך הבועה), אך אין בכך משום סיבה לדאגה.

      יחד עם זאת ישנן "בועות מצים" שמלאות לגמרי בשלולית של מים ואלו אכן מצביעות על ליקוי ברור באיטום. הליקוי אגב יכול להיות גם מרוחק יותר מאזור הניקוז בגג או מאזור הבועה כך שלעיתים אין מנוס מאיטום מחודש של כל השטח.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן