הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות במקלחת

    (רן)

    שלום,

    יש לנו רווח במקלחון בין הרצפה לקרמיקה שעל הקיר, כנראה שממנה יש רטיבות לקיר הגובל בחדר ילדים. הציעו לנו 2 אופציות: 1. להשתמש בסופר7 לאיטום הפתח 2. להוסיף פס קרמיקה (שממש לא יראה טוב וגורר הוצאה גדולה בהרבה). כרגע בקיר הגובל קיים עובש ברור כי יש לקלף ולצבוע מחדש. מה דעתך?תודה

    • · תיקון רטיבות בקיר ליד רצפת מקלחת

      (גבי)

      שלום רן,

      לצערי שתי ההצעות שקיבלת אינן מקצועיות דיין...

      מעבר רטיבות אל הצד השני של הקיר מצביע על כך שישנו ליקוי בשכבת האיטום שאמורה להמצא מתחת לריצוף של חדר הרחצה. אם היה שם איטום תקין המים לא היו יכולים לחדור אל תוך הקיר.

      אם ברצונך לבצע טיפול מקצועי לצמיתות יהיה עליך לכל הפחות להסיר את שורת הריצוף הצמודה לקיר ואת שורת הקרמיקה התחתונה.לאחר מכן יהיה צורך לבצע איטום ואח"כ להחזיר את המצב לקדמותו.

      אם אינך רוצה להכנס להוצאה כספית כעת תוכל לבצע את ההמלצה הראשונה שקיבלת (איטום עם "סופר 7") אך עליך לקחת בחשבון שמדובר בתיקון מאולתר שעלול שלא להחזיק מעמד מכיוון שרטיבות מסויימת צפויה בסופו של דבר לעבור אל מתחת לריצוף גם ממקומות אחריםברצפה.מסיבה זו- יש תמיד לבצע איטום לפני שמרצפים..

      שים לב גם לכך שהרטיבות שנמצאת כעת מתחת לריצוף- תישאר כלואה שם למשך זמן רב ואם הכמות רבה מדיהיא ממילא תשוב לגרום לקילופי צבע בצד השני של הקיר.

      לטיפול בקיר הפגוע ראה גם את המאמר על תיקון קירות לאחר חדירת רטיבות.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן