הוספת הודעה חדשה
  • · בידוד הגג

    (גיא)

    גבי שלום,

    באם ברצוני לבצע איטום והלבנה לגג בטון שבחלקו קיים פוליגג ישן ולאחר מכן לעשות `גג הפוך` על אילו חומרים אתה ממליץ? סיקה פלסטיק ,סיקה לסטיק ,היפרדסימו?יש עוד מה עדיף?מה ההבדל העקרוני בין פולימר לממברנה פוליאוריתן חד רכיבית ? תודה

    • · בידוד הגג

      (גיא)

      שלום ,באם לא ניתן להסיר את חומר האיטום הקודם (סופר גג) בשלמותו ,אלה רק את החלקים הרופפים ,ניסיתי ככל יכולתי ,לא ניתן ליישם מעל היפרדסימו או סיקה פלסטיק?

      תודה

      • · חומר יסוד

        (גבי)

        שלום,

        ניתן להשתמש בחומר יסוד לפני ההיפרדסמו. לא ניתן לדעת אך עלולה להיות בעיה בעתיד אם / כאשר אדי לחות מהבטון יפגעו בחומר האקרילי.

        שב"ש,

        גבי

    • · חומר איטום לפני בידוד בשיטת ”גג הפוך”

      (גבי)

      שלום גיא,

      עניתי על שאלתך זו לפני מספר ימים וכבר המלצתי לך על איטום הגג עם יריעות ביטומניות ולא עם חומרים אחרים. על כל פנים, לשאלתך: מבין החומרים שהזכרת ה"היפרדסמו LV" הוא העדיף מכיוון שהוא עמיד יותר בשחיקה ובתנאי רטיבות מתמדת,אך כאמור לא אוכל להמליץעל השימוש בו במקום ביריעות.

      בענין המושגים שהזכרת: "ממברנה" הנו שם כולל שמתאר שכבת או יריעת איטום גמישה ואחידה שנוצרת לאחר התקשותו של חומר האיטום. למעשה כל החומרים שהזכרת בשאלתך יוצרים מעין "ממברנה" לאחר התקשותם.

      בענין ה"פולימר": קשה לתאר את המונח בפשטות מבלי להכנס למונחים נוספים מעולם הכימיה.לצורך הענין הפולימר הנו פשוט תרכובת כימית. קיימים סוגים שונים של חומרי איטום המרכבים מתרכובות של פולימרים שונים.

      בהצלחה,

      גבי

      • · ואל תשכח שחייבים להסיר את כל החומר הישן..

        (גיורא)

        לפני שנגשים להתקנת ממברנת איטום חדשה,חובה לבצע הכנה יסודית של השטח והסרת כל החומרים הרופפים, וכשהמדובר בשאריות של חומרי איטום אקרילים ישנים יש צורך במאמץ לא מבוטל.. .רק לאחר שהשטח מוכן ניתן לישם פריימר ועליו את מערכת האיטום החדשה.בהצלחה

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן