הוספת הודעה חדשה
  • · נזילות בדירה חדשה

    (ירון)

    שלום גבי!

    קיבלתי את תשובתך לנושא הנזילות מהפנטהוז שמעלינו, הפתרון שכתבת היה הרמת כל הריצוף ואיטום מחדש, אך השתנו דברים הממצא החדש הוא שבין המרזב לריצוף לא היה קיים צינור כלל וכל המים חילחלו מתחת לריצוף של הפנטהוז שאלתי האם להיסתפק בטיפול הנקודתי הזה למרות שבדירה קיימותו נזילות במספר מוקדים שונים .

    תודה

    • · נזילה - גג מרוצף

      (גבי)

      שלום ירון,

      מספר הנזילות בדירתך מצביע על ליקויים מהותיים בשכבת האיטום עצמה. גם אם כל השטח שמתחת לריצוף היה מוצף כולו במים עדיין לא היו אמורים לחדור מים אל דירתך.

      בנוסף- היה אמור להיות מותקן ניקוז מתחת לריצוף - כך שמים אשר ניקווים מתחת למרצפות (ותמיד יהיו כאלה) יוכלו להתנקז אל תוך המרזב. בכל מקרה לא הייתי סומך על פתרון של איטום הרווח בין הריצוף למרזב. מדובר באילתור שיכול להועיל לתקופה קצרה אך לא יוכיח את עצמו לטווח הארוך.

      להדגיש שוב: קיימים ליקויים מהותיים בשכבת האיטום עצמה. יתכן שבמוקד אחד או במספר מוקדים, או ששכבת האיטום איננה מספיק גבוהה בקירות. יתכן גם כשל בחיבור בין שכבת האיטום למרזב (מתחת לריצוף).

      מכיוון שמדובר בדירה חדשה לא הייתי מתפשר על שום דבר.אחרת אתה עלול למצוא את עצמך מתמודד עם בעיות חוזרות ונשנות במשך שנים רבות.

      תוכל גם לדרוש בצוע של בדיקת הצפה על כל שטח הגג, במכה אחת או בחלקים, למשך 72 שעות בכל פעם. אך בכל מקרה מובן מאליו שקיים ליקוי בסיסי בשכבת האיטום. הבדיקה פשוט יכולה לעזור לך לעמוד מול חברת הבניה בהוכחת הטענה.

      יש לבצע אותה בקפידה ורצוי גם להמתין שכתמי הרטיבות בתקרה יתייבשו, כך שכתמי רטיבות חדשים יראו בברור ועדיף לבצע את זה תחת פיקוח של אדם ניטרלי (מהנדס, יועץ, ביקורת מבנים וכולי).

      גביפייר

      איטומן-

      מפרטי איטום ושיקום

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן