הוספת הודעה חדשה
  • · איטום חדר אמבטיה ילדים

    (דינה)

    שלום רב!

    אנחנו נמצאים בעיצומו של שיפוץ גדול לבית. פרקנו את כל הריצוף והצנרת בבית ועכשיו אנחנו בשלב של האינטלציה. שמו לנו צנרת SP עם הפרדה בין הקומה הראשונה לשניה . לאחר שהאיסנטלטור שם את הצנרת בקירות הוא יצק את האמבטיה ברצפה עם בטוןמסביב ללא שום פעולת איטום. פניתי לקבלן לברר למה לא עשה איטום והוא טוען שיש קושי להניח את האמבטיה אחרי שכבתאיטום ולכן רק עכשיו ישים אתהאיטום כשהאמבטיה יצוקה. אני אובדת עצות מה לעשות האם לפרק את האמבטיה ולבצע איטום מלא ורק אחר כך לצקת את האמבטיה? אשמח לקבל ייעוץ מכם בהקדם.

    • · איטום לפני הרכבת אמבטיה

      (גבי)

      שלום דינה,

      חסרים נתונים או תמ ונה של השטח אך העקרון הוא שאוטמים את כל השטח לפני הרכבת האמבטיה. כך שגם אם תתרחש נזילה בין האמבטיה לקיר למשל, תהיה שכבת איטום שתמנע את מעבר הרטיבות דרך הקיר אל החדר הסמוך, או אל הרצפה / תקרה.

      לצערי מדובר על ליקוי שכיח ביותר ורבים פוסחים על שלב זה, כפי שקרה אצלך, במודע או שלא במודע. עליך לשקול אם כדאי כעת לפרק או להשאיר את המצב כפי שהוא. הפרוק כמובן עדיף.

      בהצלחה,

      גבי

      • · איטום אמבטיה

        (גיורא)

        מנסיוני אם מבצעים כראוי את האיטום כפי שתארת,לא תיווצר בעיית רטיבות.אבל- בתנאי שלא מדלגים על איטום הקירות הצמודים לאמבטיה (ברוב המקרים משתמשים בחומרים צמנטיים), ולאחר מכן איטום במסטיק פוליאוריתאני בין האמבטיה לבין הקיר, לפני חיפוי הקרמיקה.בהצלחה

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן