הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות תחת הריצוף במקלחות

    (צחי)

    שלום יש לי דירת גן כבת שנה .במספר החודשים האחרונים התגלו קילופים בקירות ברוב חלקי הבית במיוחד בצמוד לשני המקלחות. בבדיקה שערכו לי בדירה אנשי מקצוע עם מצלמה מטעם הקבלן התגלו ליקויים באיטום קופסאות הביקורת בריצוף המקלחות בעיקר ובשל כך שכבת הסומסום היתה מאוד רטובה .לציין שהנזק לקירות הגיע כבר עד למטבח בגובה של 40 ס"מ ( מדובר בטיח גבס ) האם להתעקש על החלפת הריצוף במקלחות או בדירה בכלל או להסתפק באיטום מחדש של נקודות הביקורת וייבוש איטי של המקלחות על ידי פתיחת מרצפה אחת הוצאת הסומסום ולתת למיים להתנקז אליה במשך מספר ימים כפי שמעוניין הקבלן .

    • · רטיבות בקירות בית חדש, מקלחות

      (גבי)

      שלום צחי,

      העקרון הוא שאם היה איטום תקין בחדרי הרחצה- המים לעולם היו יכולים לעבור לתוך הקירות ובוודאי שלא למקומות מרוחקים יותר בדירה. המסקנה המתבקשת היא שלכל הפחות יהיה צורך להרים את הריצוף של חדרי הרחצה ולתקן את האיטום של הרצפה.

      לבצוע האיטום ראה את המאמר על איטום מקלחות או חדרים רטובים בחומרי איטום ביטומנים משחתיים.

      בנוסף- יש לבדוק אם ו/או כמה רטיבות עברה אל מתחת לריצוף של אזורים אחרים בבית. אם ישנה עלייה קפילארית של רטיבות בקירות מרוחקים יותר, יתכן שכמות הרטיבות שחדרה תחת הריצוף פשוט גדולה מדי ושיהיה צורך לפרק ולייבש גם שם.

      אין שום סיכוי שאיטום חובבני סביב נקודת הביקורת ברצפה יפתור את הבעיות. יהיה עליךלבקשבדיקה בשטח מאיש מקצוע בלתי תלוי ולהתעלם לגמרי מטענות הקבלן.

      נשמח לעזור הלאה ובהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן