הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות

    (דנה)

    שלום

    אני גרה בבית פרטי בן 6 שנים, החל מהשנה הראשונה הרחנו ריח של רטיבות, בשנה האחרונה התגלתה רטיבות על קיר פנימי שמחבר בין הסלון למרתף. הזמנו מומחים רבים שיעזרו לנו למצוא את מקור הרטיבות, שללנו פיצוצי צנרת, בדקנו שיפועים של הדשא ועוד, אך טרם נמצאה הבעיה.

    יש לציין שבזמן הבנייה הבנו מומחי איטום שיעזרו לנו למנוע בעיות מסוג זה, ועטפנו את הבית בסוגי איטום שונים, שמנו צינור שרשורי באדמה ולמרות הכל יש בעיה ורין לנו תשובה.

    מה לדעתכם יכול להיות מקור הבעיה?

    • · מרתף

      (גבי)

      שלום דנה,

      לא ניתן לקבוע מכאןמהו הגורם להופעת הרטיבותוחסרים נתונים רבים מדי.

      האם הרטיבות מופיעה מעל הפנלים בקיר של הסלון ? האם היא מופיעה גם בקיר של המרתף ? האם המרתף ממוקם במפלס נמוך יותר מהסלון (זה לא לגמרי ברור מהתאור שלך ויתכן שאין קשר בין השניים).

      כמה הערות:

      כאשר בודקים אפשרות של נזילה מהצנרת יש לבדוק גם אם לא קיימת נזילה מצנרת הדלוחין. אם קיים חדר רחצה בסמוך למקום הופעת הרטיבות אז יתכן שהבעיה מגיעה משם.

      יתכן גם מצב שבו עשו שימוש בחול רטוב בעת בצוע הריצוף של הדירה. במצב שכזה הרטיבות יכולה להיות כלואה מתחת לריצוף למשך זמן רב ולגרום לריחות רעים כפי שתארת. יחד עם זאת ציינת שרטיבות ממשית התגלתה בקיר רק בשנה האחרונה כך שבהחלט תיתכן בעיה באיטום החיצוני (של הקירות או הרצפה) או בעיה בצנרת הדלוחין.

      כדאי לפתוח מרצפות במקום או שניים ולראות אם החול מתחת לריצוף יבש או רטוב.

      אם תצרפי תמונות או פרטים נוספים יתכן שנוכל לסייע הלאה אך כאמור- חסרים נתונים רבים ורק בדיקה בשטח תוכל לקבוע בוודאות מהו הגורם לרטיבות.

      חג שמח,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן