הוספת הודעה חדשה
  • · בידוד מרפסת

    (אסתי פדר)

    שלום רב,

    מרפסת דירתי לא מקורה וככל הנראה לא מבודדת מספיק. השכן שמתחת לדירתיסובל מבעיות עובש בתקרה מתחת למרפסת שלי +נזילות מים מעל התקרה ללא התקלפות הצבע. בעל המקצוע שהזמנתיהתרשם שמדובר בבעייתעיבוי הנגרמת בשל בידוד לקוי של המרפסתוגשרי קור. הואהציע להתקין נקז כפולבמרפסת שלי, ורק אם זה לא יעבוד להרים את הריצוף כדי להתקין בידוד תרמי ברצפת המרפסת. האם הפתרון המוצע הוא יעיל? האם ניתן להתקין נקז כפול מבלי להרים ריצוף, ומה האפקטיביות של פתרון זה ע"מ למנוע בעיות עיבוי בדירת השכן?

    בתודה,

    אסתי פדר

    • · בידוד מרפסת, עיבוי בתקרה

      (גבי)

      שלום אסתי,

      בהנחה שאבחנת בעל המקצוע נכונה (מה שמוטל בספק..), ניתן להתקין נקז-כפול במרפסת אך אין כל ודאות שהנקז ימנע את המשך הבעיה ויפחיתאת התקררותה של התקרה. נקז-כפול אמנם יכול למנוע היקוויות מים ושלוליות מתחת לריצוף אך החול הרטוב שסביר להניח שכבר קיים שם כעתממילא לא יתייבש לגמרי.

      באשר לשאלתך: אפשר בד"כ להתקין נקז כפול גם מבלי לפרק את האיטום. יש רק צורך לפרק מספר אריחים מסביב לפתח הניקוז הנוכחי, אך זה גם מותקנה בסוג הנקז הקיים כעת במרפסת (נקז אנכיאו אופקי).

      פתרון אפשרי נוסף: אפשר לשקול את מניעת העיבויבתקרה באמצעות ציפויה עם חומר מסוג KEFA. הציפוי מאיץ את הייבוש של התקרה ומונע טיפטופים, היווצרות לחות ופטריות. ראי הסברים ותמונות במאמרעל מניעת עובש או פטריות עם צבע מסוג KEFA.

      מומלץ לקבל חוות דעת נוספת על מנת לוודא שהבעיה אינה נובעת עקב איטום לקוי, במיוחד אם המאבחן הנו זה שבמקרה גם אחראי על האיטום של המרפסת (...).

      אם תרצי בכך תוכלי להשאיר את פרטיך במדור צור-קשר ונשמח לעזור.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן