הוספת הודעה חדשה
  • · נזילות בגג עם דודי שמש

    (הדס)

    שלום,

    אני גרה בדירה האחרונה בבניין בן 3 קומות (בניין קיים בערך 20 שנה) . רוב הגג שמעל ביתי שייך לי, אך יש חלק קטן ששייך לגג המשותף. בעקבות נזילות מחורף שעבר- הקשבנו להמלצה וריצפנו את כל הגג הפרטי שלנו (לצערנו לא חשבנו על איטום טוב לפני הריצוף ולא אטמנו!!) היו נזילות בתחילת החורף לפני הריצוף בחדרי השינה, לשמחתנו בעקבות הריצוף הנזילה פסקה בחדרים. אך במטבח מתחת לגג המשותף (שם הגג לא מרוצף) יש נזילה לא קטנה - המצב בעייתי בעקבות מלא דודי שמש שנמצאים על הגג, כמובן שהאחריות היא על כל הבניין אך מספר בעלי מקצוע שראו אמרו כי עליי לחכות לקיץ!! הבאתי פועל שינקה את כל הגג מהלכלוך ע"מ לפתוח את המרזבים -אך כנראה שהשיפוע לא תקין ולכן עדיין יש מים עומדים, הוא שם גם שכבת בטון על מקום הנזילה אך כמובן שזה כלל לא עזר!!! אני כבר מיואשת!! האם באמת עליי לסבול בכל החודשים האלו עד שיגיע הקיץ או שאפשר לטפל בבעיה עוד בחורף?? בנוסף כל בעל מקצוע המליץ משהו אחר איטום ביריעות, בזפת, במריחת כל מיני חומרים, ריצוף... איזה איטום יהיה הכי טוב במקרה כזה ? אשמח לתשובה בהקדם ואפילו להגעה לתת הצעת מחיר . תודה מראש- הדס

    • · נזילות תחת גג, דודי שמש, גג מרוצף

      (גבי)

      שלום הדס,

      לצערי קיבלת עצות בלתי מקצועיות שרק עתידות להחריף את המצב...

      הדבר הגרוע ביותר שנתן לבצע מעל גג נוזל הוא לרצף אותו מבלי לאטום אותו היטב לפני כן. במהלך הזמן מים יחדרו בהדרגה אל מתחת לריצוף והרטיבויות בתקרה צפויות לשוב ולהופיע.על מנת לפתור את הבעיה לצמיתות סביר להניח שיהיה עליך בעתידלפרק את כל הריצוף.

      בנוגע לאותו חלק גג ציבורי: אפשר לטפל בו ולאטום אותו גם כעת, בחורף, בהפוגות שבין הגשמים. יש למצוא מספר ימים ללא גשם בהם ניתן יהיה לבצע את תיקון השיפועים ואת האיטום.

      אם ישנה צפיפות רבה של דודי שמש לא ניתן יהיה כנראה להלחים יריעות ביטומניות בגג ובמקרה שכזה עדיף יהיה לבצע את האיטום בחומרים אחרים- משחתיים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן