הוספת הודעה חדשה
  • · גגון פח… יריעות ביטומנית?? או החלפת הפח?

    (מיי)

    שלום, המדובר במטבחון בדירת קרקע (ככל הנראה החלק הזה בדירה היה תוספת שנבנתה, אולי במקור מרפסת). בכל אופן, המבנה עצמו של אותו חלק הוא חדש (6 שנים בערך) הגג עצמו - אני לא חושבת שהוא מבטון. איסכורית אם אני לא טועה, ומעליו יש פח. הפח כנראה נסדק או ההברגות שהם מקור לא רע למים... ובנוסף אין סגירה ראוייה בצדדים...

    הראתי לאיש איטום שהציע לי לכסות את כל הגגון (אולי 2 מטר על 1.5)כמו מעטפת +"שמלה" שתרד לצדדים, עם יריעות "ביטומניות משוכללות 5 מ"מ". הנחתם והלחמתם. והבטיח אחריות לחמש שנים.

    דיברתי עם איש אחר, שאמר לי שבשום פנים ואופן לא שמים ביטומנית על פח, ושהכי טוב היה פשוט להחליף את הפח...? האמת - לפני שפניתי לאנשי מקצוע המחשבה הראשונה שלי הייתה ביטומנית, ובטח שלא חשבתי להחליף פח.. כי שוב הוא יכול להשבר, להסדק וכו`... אז כשאותו איש איטום הציע לי מה שבעצמי חשבתי, היה נראה לי מעולה. אבל אז - כשהתייעצתי עם האדם שאמר לי את דעתו השונה... אמרתי... צריך דעה שלישית! ואמינה.

    כבר עזרתם לי פעם בעניין צינור 4 צול אסבסט... אז אני שמחה שיש לי לאן לפנות.כמובן - אם יש צורך בעוד פרטים כדי לקבל תמונה יותר מדוייקת ולתת תשובה יותר מהימנה, אני אשמח!

    תודה רבה,

    מיי

    • · תיקון ואיטום גגון פח במטבח

      (גבי)

      שלום מיי,

      יריעות ביטומניות אינן מהוות פתרון מקצועי לבעיה זו אלא אילתור ("משוכלל"..).

      יש לבדוק בשטח מה בדיוק הבעיה: בדרך כלל יתגלה שהתקנת הגג לא בוצעה כמו שצריך וישנה חדירת מים בחיבור בין הגג לבין הקיר של הבנין. כמו כן תיתכנה נזילות מים בצידי הגג עקב חיבור משופע שגורם למירווח בינו לבין הקירותו/או ליקויים בחיבורי הלוחות ובברגים, כפי שציינת. (לא סביר שיהיה צורך להחליף את כל הגג).

      מומלץ לטפל בבעיה באופן מקצועי ולצמיתות ולא לאלתר פתרונות זמניים. אם תצרפי תמונות של הגגון מבחוץ יתכן שנוכל לעזור יותר, אך יש כמובן לבדוק את הכל בשטח.

      בברכה,

      גבי

      • · גגון פח... המשך

        (Mei)

        הי גבי, תודה על התשובה. כל האפשרויות שציינת נראות לי כמקור לבעייה, ולכן אני בשמחה אצלם ואשלח לך. אעשה זאת בהמשך השבוע, ונשתמע. תודה 🙂

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן