הוספת הודעה חדשה
  • · תוספת בניה ונזילה קשה

    (מריה)

    שלוםאנחנו גרים מזה כ 17 שנים בדירה בבניין ישן בקומה הרביעית והאחרונה. עוד לפני שנכנסנו לדירה התבצע תוספת לשני חדרים ושירותים קטנים לכל הבניין. בשנים האחרונות המקום בו התבצעה התוספת נהיה רעוע, הבית מתפלג לשניים ויש נזילה קשה מהגג. מה עושים במצב כזה? מישהו אחראי לכך שהבית נחצה לשניים ?(כרגע לשאר השכנים לא ידוע לנו שהדבר מפריע)תודה מראש. מריה.

    • · בעיות בתפר בין בניה חדשה וישנה

      (גבי)

      שלום מריה,

      התופעה שהזכרתנגרמת תמיד כתוצאה מחוסר תכנון ו/או בצוע לקוישל תוספות למבנים קיימים. בחיבור בין המבנה הישן לחדש היה על המתכנן לדרוש את ביצועו של תפר התפשטות. תפר שכזה היה מונע סדיקה בחיבור בין המבנים והיה נאטם מלכתחילה עם חומרים גמישים שמיועדים לעמוד בתזוזות התמידיות שתמיד תהיינה קיימות בין שני המבנים. (ראי הגדרה של תפר התפשטות).

      הקומות העליונות בד"כ סובלות מכך יותר מאשר הקומות התחתונות מכיוון שהרווח בין המבנים בד"כ הולך ומתרחב ככל שהבנין גבוה יותר.

      לפתרון הבעיה כעת ניתן לבצע איטום של התפר בגג עם חומר גמיש ועם כיסוי מתאים שמיועד לתפרים בין גגות.במקביל יש לבדוק את התפרים בקירות. במידה וישנה גם תזוזה של אריחים בפנים הבית - יהיה צורך לטפל גם שם באמצעות הפרדה בתפר התפשטות המתוכנן לרצפות.

      יש לבצע בדיקה בשטח על מנת להחליט על המפרט הנכון.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

      • · תודה רבה.. המשך

        (מריה)

        תודה רבה לך גבי!האם ידוע לך על מי התשלום מוטל? ועד הבית או רק הדייר לו הדבר מפריע?ומה סדר גודל של עלות לתיקון בעיה כזאת?תודה 🙂

        • · מחיר איטום תפרי התפשטות, עלות

          (גבי)

          שלום מריה,

          גג הבנין והקירות החיצונייםהםתחת אחריותו של ועד הבית ועליו לשלם עבור תיקונם. במקרה שהגג הנו רכוש פרטי שלך התשלום עלול ליפול עליך, לפחות בחלקו.

          תחילה יש לבדוק בשטח מה בדיוק יש לבצע ורק לאחר מכן ניתן יהיה לתת מחיר.אפשר גם לספק מספר אופציות לאיטום התפר בגג במחירים משתנים. תוכלי להשאיר פרטים במדור צור קשר ונשמח לעזור.

          בברכה,

          גבי

          • · בעיות מול ועד הבית- תגובה לשאלתך

            (עדי)

            מריה שלום,

            אכן גבי צודק. אצלי הבעיה היא בחלק מהגג שבבעלותי. למרות זאת, המעקה מוגדר כשטח משותף ולכן כל ההוצאותעל תיקונו הן על חשבון כל הדיירים. אם יהיו לךבעיות עם ועד הבית, כדאי לך לפנות לש.י.ל (תחפשי בגוגל : "שירות יעוץ לאזרח" הקרוב למקום מגורייך). במידת הצורך הם מערבים בעניין עו"ד שמוכן גם להוציא מכתב התראה לועד, אם זה אינו מוכן לשלם. השירות שלהם ניתן ללא תשלום ! אני כותבת זאת מנסיון אישי. בהצלחה !

            עדי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן