הוספת הודעה חדשה
  • · עיבוי או נזילה מהשכנים בקומה מעליי??

    (איתן)

    שלום רב!

    ראשית כל ישר כוח על פורום מבורך שכזה שכן ישנם הרבה חסרי ידע (כמוני) שאתם נותנים להם מענה.

    לפני כחודשיים נוצרו לי בועיות נפוחות כאלה בתקרה של המטבח סמוך לכיור ומחוץ למטבח, פניתי אל השכנים ואלה הזמינו אינסטלטור שבא לאבחן את הבעיה. איש המקצוע החליט שזוהי לא נזילה כיוון שכל האיזור יבש והבועות מתפוררות ולא רטובות.

    עם הזמן הבועות הולכות ומתפשטות לאיזור נרחב יותר במטבח ומחוצה לו, כמו כן ישנה שכבה של עובש לבנה דקה נורא, קילפתי ביחד איתו שכבה קטנה של הבועות ומתחת גם האיזור היה יבש. בינתיים הן מתפשטות להן הבועות הלא חביבות האלה . אני מתכוון לבצע את בדיקת העיבוי כפי שהצעתם במאמר המבורך. האם ניתן לדעת מהיכן יגיעו הבועות הנפוחות המקוללות (חלקן גדולות חלקן קטנטנות )???

    • · עובש בתקרת מטבח, עיבוי או רטיבות

      (גבי)

      שלום איתן,

      אם אין רטיבות מאחורי ה"בועות" או מאחורי הצבע שהתקלף סביר להניח שמדובר על תופעת עיבוי אשר שכיחה במיוחד במקומות לחים (מטבחים). בד"כ מופיעה תפזורת של נקודות עובש שחורות או "סימני עובש עגולים" סמוכים זה לזה.הסימנים יכולים להופיע גם לאחר פגיעת רטיבות אך אם היתה קיימת בעית רטיבות בקומה שמעליך הגיוני היה שהרטיבות היתה ממשיכה להופיע או לפחות להיות מורגשת.

      תוכל לבצע את הבדיקה שהוצעה במאמר לאחר נקיון יסודי של השטח הנבדק. כמו כן כדאי לבדוק אצל השכן ולראות אם ישנם אצלו סימני רטיבות בתחתית הקירות והמשקופים מעל האזור המדובר, ובפוגות שבין המרצפות.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן