הוספת הודעה חדשה
  • · ניקוז כפול למרפסת מעל סלון,

    (דניאל לוי)

    צינור ניקוז מיי גשם במרפסת מעל סלון הוחלף בגלל דליפה, לצורך ההחלפת נאלצו לחתוך את יריעות הזפת מתחת לריצוף מסביב לצינור הניקוז,הקבלן השתמש בטבעת פלסטיק שחורה עם חור ושרוול להכנסה לצינור הניקוז (ניקוז כפול)וחומר מסטיק שחור לצורך העטימה מסביב ומתחת לטבעת. עדיין מחלחלים מיים לסלון דרך או בין החומר ליריעות. מדוע?, ומה לא נעשה נכון? מה צריך לעשות?תודה

    • · תיקון האיטום סביב ניקוז מרפסת

      (גבי)

      שלום דניאל,

      תיתכנה שתי סיבות להמשך הנזילה.

      האחת- עבודת ההתקנה לא בוצעה כשורה. אם לא קיים ליקוי בולט לעין כנראה שזו אינה הבעיה.(תוכל לצרף תמונה של אזור התיקון ואולי נוכל לסייע יותר).

      השניה- הליקוי בשכבת האיטום נמצא בכלל במקום מרוחק יותר ולא סביב המרזב.

      רטיבויות תחת ניקוזים של גגות , גגות מרוצפים ומרפסות אינה מצביעה על ליקוי באיטום באזור הניקוז וברוב המקרים יתברר שהליקוי נמצא דוקא במקום מרוחק יותר בגג. מי הגשמים חודרים מתחת ליריעות וזורמים עם השיפוע של הגג עד לנקודה הנמוכה ביותר (היא נקודת הניקוז). משם הם מחלחלים פנימה בקלות יחסית עקב הקדח שנמצא כבר ביציקת הבטון של הגג / התקרה ו/או בין הצינור לבטון.

      לבדיקת האזור המתוקן ניתן לבצע בדיקת הצפה רק של אותו האזור. ניתן גם בנפרד לבצע בדיקת הצפה של המרזב: מנפחים בלון יעודי בתוך הצינור ומממלאים אותו במים (לא עד למפלס הריצוף אלא עד לגובה יציקת הגג).

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן