הוספת הודעה חדשה
  • · התפוררות טיח וכתמים חומים בהירים

    (יעל נחמה)

    שלום! לפני כשבועיים התחיל בקיר בביתנו בשני חדרים בעלי קיר משותף להתפורר הטיח באזור שמעל הפנלים וכמה ימים לאחר מכן נוספו כתמים חומים בהירים באותו אזור. בחדר ישנים ילדים קטנים שהיום גילינו ששלושתם עם צפצופים בריאות( יתכן שזה קשור לתופעה שעל הקיר). הזמנו אינסטלטור שרוצה לשבור לנו את הריצוף כדי לנסות לאתר אם יש נזילה או פיצוץ, מה עלינו לעשות? האם זהו הפתרון או שכל העניין נובע מבעיה אחרת? (בקיר המשותף לשני החדרים ישנם ארונות קיר שגילינו עליהם סימני עובש בתחתית...) תודה!

    • · המשך להתפוררות טיח....

      (יעל נחמה)

      הי! חשוב לציין שהכתמים החומים(כתומים) הם בעצם נראים כמו פירורים קטנים בולטים מעל לקיר ולא בתוך הקיר, והם ממש הולכים ומתפשטים במהירות לאורך הקיר אך לא לגובה.

      • · סימנים חומים בתחתית קיר, רטיבות

        (גבי)

        שלום יעל,

        חסרים פרטים בשאלתך שיש לבדוק אותם בשטח. באופן כללי הסימנים שתארת "מבשרים" כנראה על קיומה של בעיית רטיבות מתחת לריצוף.

        אם ישנו חדר רחצה סמוך סביר להניח שישנה שם בעית אינסטלציה ושאיטום לקוי מאפשר לרטיבות לעבור אל מתחת לריצוף של החדרים הקרובים. אינסטלטור בעל ציוד מתאים יכול גם לבדוק ללא הרס אם קיימת בעיה במקלחת אך אם ישנה מקלחת צמודה לאזור כנראה שהיא ממילא הגורם לבעיה.

        יתכן גם מצב בו ישנה בעיית עיבוי מאחורי הריהוט ובמקרה שכזה כמובן שאין לפרק ריצופים כלל. אם תפרטי יותר נתונים יתכן שנוכל לעזור טוב יותר אך בכל מקרה יש כמובן לבדוק את הכל בשטח.

        בהצלחה,

        גבי

        • · תודה

          (יעל נחמה)

          הי,גבי! אינסטלטור נוסף,שקיבלנו המלצות שהוא יותר מקצועי ויעיל אמור להגיע מחר, במידה וגם לאחר הביקור שלו יהיו סימני שאלה נוספים נפנה אליכם שוב. בכל אופן תודה רבה רבה על ההכוונה והרצון לעזור, אתם פשוט מדהימים!!!!

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן