הוספת הודעה חדשה
  • · איטום קיר חיצוני בדירתי

    (רונית)

    בדירתי בירושלים קיר חיצוני העשוי מבלוק 15 מצופה אבן ירושלמית ולאחריו קיר איזולציה מבלוק 4 סבלתי עם הזמן מאובש ורטיבות בקיר ליד החלונות וליד התקרה בעיקר,ולכן הקבלן הוסיף עוד קיר גבס, אני עכשיומשפצת את הדירה והקבלן מציע לי להרוס את קיר הגבס והאיזולציה לשים על הקיר החיצוני מבפנים גלאץ וסיקה טופ 107 ניילון ואיזולציה בלוק 7 האם כדאי לי? האם זה יעזור באמת? האם בכלל אפשר למנוע רטיבות מהצד הפנימי?או מה אתם מציעים משהו אחר או חומרים אחרים? תודה רבה רונית

    • · קיר חיצוני

      (גבי)

      שלום רונית,

      לצורך תשובה מדוייקת חייבים לראות את המקום בשטח עצמו וקביעה נחרצת מכאן איננה אפשרית.

      מספר דברים:

      לא ברור מהתאור שלך אם בעית העובש נגרמה כתוצאה מעיבוי או כתוצאה מבעיה של חדירת רטיבות מבחוץ. צריך לבדוק את זה בשטח, אך מתאורך נשמע כאילו בהחלט יכולה להיות בעיה של עיבוי בלבד ולא של איטום. במקרה כזה אין טעם לבצע עבודות אטימה.

      עבודות אטימה צריכות להתבצע מהצד החיצוני של הקיר. אם הדבר איננו אפשרי אז ניתן לבצע איטום על גבי הצד הפנימי של קיר הבלוקים (ה-" 15"), כפי שהקבלן הציע. אך מדובר בעבודה יקרה מאוד של הריסת המחיצה הפנימית ("בלוק 4") ולא הייתי ניגש לפתרון שכזה ללא בדיקה יסודית מאוד וללא נסיון אטימה מבחוץ. אם הבעיה היא בעית עיבוי - הרי שכל העסק יהיה בכלל מיותר לגמרי.

      שימי לב שבעיות עיבוי רבות מתבטאות בהיווצרות כתמי עובש במקומות עם גשרי קור (חגורות בטון ליד התקרה, למשל, כפי שתארת). כנ"ל לגבי בעיות ליד החלונות: יתכן שמקור הבעיה בעיבוי ממשקופי החלונות וגם אם מדובר בבעית איטום הרי שהפתרון שהקבלן הציע - לא יעזור.

      עצתי- פני ליועץ בידוד ואיטום לפני כלהחלטה על המשך העבודה.

      שלחתי אליך במייל כתובת ליועץ שכזה.

      נשמח לעזור בכל בעיה ושיהיה בהצלחה,

      גבי

      • · ואם הבעיה היא עיבוי אז מה הפיתרון

        (רונית)

        קודם כל תודה גבי ,

        אם הבעיה היא עיבוי אז מיותר לדעתך כל העבודה אבל מה כן אפשר לעשות. (תודה על השם של היועץ אצור איתו קשר אחרי החג היתי רוצה אבל לשמוע את דעתך כדי לשמוע עוד צד וכדי לבא מוכנה)ביי רונית

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן