הוספת הודעה חדשה
  • · חדירת מי גשם

    (רונן)

    שלום.אני משמש כוועד בית בבניין אשר בדירות הנמצאות בצד המערבי ישנה חדירת גשם בחודשי החורף.בגג המבנה ישנו מעקה והבחנתי באיזור ממנו יכולים לחלחל מי הגשמים .הטייח והשפריץ התקלפו במספר מקומות ונפלו .הייתי מעוניין לקבל המלצה לתיקון .חשבתי על קופינג ,השאלה עם מה להדביק אותו?ובקשר לטייח והשפריץ שנפל איזו תערובת טייח לעשות?בתודה מראש

    • · בעיות רטיבות בקירות סביב גג בית משותף

      (גבי)

      שלום רונן,

      חסרים פרטים רבים בשאלתך...על כל פנים להלן מספר תשובות כלליות:

      1. "קופינג" מדביקים עם דבק יעודי לשיש ואבן או עם תערובת צימנטית שמועשרת בדבק מסוג לטקס SBR. יש ליישם שכבות קישור הן על גב האבן והן על גבי המעקה ולעבוד בשיטת "רטוב על רטוב". (ראה מאמר על עבודה נכונה עם חומרי מליטה- יסודות איטום, שיקום מבנים). מכיוון שמדובר על עבודה בטיחותית יש לבדוק את יציבות התשתית בשטח ולא ניתן להסתפק במפרט טכני כללי שכזה.

      2. לפני בצוע שכבות טיח מבצעים תחילה שכבת הרבצה צמנטית ומחספסים אותה בעודה טריה. לאחר התקשות החומר (למחרת) מבצעים מעליה את שכבת הטיח. יש להוסיף דבק לטקס SBR לתערובת ההרבצה ( 30 אחוז) ולטיח (כ 10 אחוז).

      כפי שציינתי לעיל חסרים פרטים רבים בשאלתך ובנוסף אין כל ודאות שהתיקונים שברצונך לבצע יסייעו למניעת הרטיבות. אם תצרף יותר נתונים ו/או תמונות יתכן שנוכל להסביר טוב יותר.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן