הוספת הודעה חדשה
  • · נזק בתקרת חניה בעקבות נזילה

    (נזק בקרת החניה בעקבות נזילה)

    אנחנו גרים בקומה ראשונה. בתקרת החניה נוצר כתם רטיבות וסדק נפוח. בדיוק מתחת לחדר האמבט.. חברת שחר שהגיע טענה כי יש לנו סדק קטן באמבט וחידשה את הסיליקון בין האמבט והמרצפות וקבעה כי הסדק באמבט הוא שגרם להזק . כשאנחנו עושים אמבט אנחנו לא רואים יציאת מיים מהסדק .. כיצד תמליץ לנו לטפל בנושא? אגב נזק מאמבט אינו מכוסה בביטוח. אם אני זוכרת נכון אין רטיבות כיום בתקרת החניה .כלומר אם האשמה הייתה אותו סדק פצפון הייתי מצםנה לראות בתקרת החחניה רטיבות עכשיו (אני אבדוק מחר בבוקר שוב אם רטוב בתקרת החניה) .אשמח לעצתך. סוכן הביטוח שולח שמאי לבדוק מהיכן הנזק. אשמח לטיפים. נראה לי סביר ביותר שנזק כזה נוזר ממשהו אחר. איך בודקיים ?

    • · רטיבות בתקרת חניה תחת חדר רחצה

      (גבי)

      שלום כהן,

      באופן עקרוני כלל אין עליך לסמוך על חוות דעת שמתקבלות מאנשי מקצוע שמגיעים מטעם חברת הביטוח. ברוב המקרים אין כל "שחר" לטענותיהם.

      יחד עם זאת אין ודאות שמקור הרטיבותנגרם כתוצאה מליקוי בצנרת וליקויים אחרים אינם כלולים בפוליסת הביטוח אלא אם נכתב אחרת במפורש. במקרה של ספק והמשך הרטיבות מומלץלהביא למקום שמאי פרטי שאינו מטעם הבטוח. (נוכל להמליץ עבורך על שמאי שכזה אם תשאיר את פרטיך במדור צור-קשר).

      מעבר לכך יש לציין כי במקרה שלא מדובר על בעיה בצנרת-העובדה שישנה רטיבות בתקרה מצביעה על כך שישנו כשל בשכבת האיטום אשר מתחת לריצוף. כשל שכזה יכול לגרום לצרות גם בהמשך ואף למעבר רטיבות אל מתחת לריצוף של האזור הסמוך לחדר הרחצה. כך שמומלץ לברר את הנושא באופן יסודי יותר.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן