הוספת הודעה חדשה
  • · שיפוע גג

    (דליה)

    אני באמצע החלפת גג רעפים בגג פנל מבודד כבר התקנו אותו בביתנו הקודם והיינו מאד מרוצים. פרקתי את הגג זרקתי בשמחה את הרעפים וכעת יש לי בעייה עם הגגן שכל הזמן מבלבל לי את המוח לגבי זווית השיפוע מדדתי את הניצב ואת היתר -חישבתי ומצאתי על פי סינוס זוית אלפא שיש לי 15.5 . בכל הכתובים מצויין שגגות רעפים צריכים הרבה יותר וגגות מתכת וזה מה שאני מתקינה צריכים בין 15 ל-20

    שאלתי

    בגג שטוח אין בכלל שיפוע והמים זוקרמים מצויין אם רק תיצור שיפוע של 1.5 מעלות למה זה לא תקף בגג משופע שממילא יש לו שיפוע אני עוד לא ראיתי שמים עומדים על גג משופע אז למה הפאניקה של הגגן ?

    • · שיפועי גג פאנל מבודד

      (גבי)

      שלום דליה,

      השיפוע הקיים יכול להספיק אך עליך להפנות את שאלתך אל היצרן שממנו רכשתם את הלוחות.אחוזי השיפוע יכולים להשתנות מיצרן ליצרן ובהתאם לכיוון המבנהבהתחשבות בכיווני הרוחות באזור ובקיומם של חיבוריםבין הלוחות שבמורד השיפוע.

      ההבדל העיקרי בין שיפועים של גגות בטון לבין שיפועים של גגות קלים נעוץ בקושי באיטום החיבורים שבין הלוחות שבמורד השיפוע. רוחות והצפות יכולות לגרום למים לסגת אחורה ולחדור בין הלוחות. במקרה שישנן לוחות מאורכים שכל אחד מהם מכסהאת כל אורך השיפוע- אפשר אף להפחית מהאחוז הנדרש.

      שנה טובה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן