הוספת הודעה חדשה
  • · איטום לגג

    (דני)

    מה ההבדל בין מריסיל, היפר דרסמו וטופ גג, וולכמה שנים הם עמידים.יש לי גג שטוח ואני רוצה לאטום את המעקות והחלק העליון שלהם אני חושב שאולי הם מקור למים שחודרים אצלי בבית.כמו כן יש לי מספר מקומות בחיבורים לקיר שהיריעה קצת נפתחה האם חובהלסדר אותה קודם והאם חומר כמו סיקה מתאים להדבקה ובמקום נוסף מילוח מדובר על פתיחה לא גדולה , או שזפת קרה עדיפה, וכמה זמן לאחר טיפול כזה ניתן חיישם את החומרים שהזכרתי לעיל.הבנתי שלאחר שימוש בזפת הקרה צריך לחכות 10 ימים לפני שימטש בטופ גג, האם זה נכון וגםנכון במידה ואשתמש בסיקה.כמו כן הבנתי שיש לדטוף את הגג לפני שימוש בטופ גג, כמה זמן לתתלו להתייבש לפני שני סוגי הטיפול.תודה

    • · חומרים לאיטום גג שטוח ומעקות

      (גבי)

      שלום דני,

      מריסיל והיפרדסמו הם חומרים פוליאוריטניים על בסיס מדללים. טוים מאוד תחת תנאי רטיבות מתמדת (מיים עומדים / שלוליות) ועמידים בשחיקה. ה"טופ גג" הנו חומר אקרילי (על בסיס מים) שאינו עמיד בתנאי רטיבות מתמדת.

      למעקות ולמשטחי גג משופעים שאין בהם שלוליות- אפשר להשתמש גם בטופ גג או בחומרים דומים כגון "פוליגג", "אקרילפז" ועוד.. זכור שחומרים אלו הנם סמיכים יחסית כך שהטקסטורה שתתקבל לא התיה נאה כפי שמתקבל לאחר צביעה למשל. לאיטום קירות בחומרים גמישים בעלי מראה מוחלק יותר אפשר להשתמש בצבע גמיש, או בחומרים כגון "מולטיגג מט", "פוליקיר" וכדומה.

      יריעות שהתנתקו ממקומן בקירות יש להלחים בחזרה באמצעות מבער גז. תיקונים אחרים בקצות היריעות אפשר לבצע עם חומרים ביטומנים. רצוי להשתמש בחומרים סמיכים שמיועדים למשטחים אנכיים. ראה חומרים לבצוע תיקוני איטוםביריעות או זפת. בלית ברירה אפשר גם להשתמש בחומרים ביטומנים משחתיים אחרים, דלילים יותר, במספר שכבות.

      אם ברצונך לאטום את הגג ב"טופ גג" ראה את המאמר על איטום גגות בחומרים אקריליים. על הגג להיות יבש לגמרי לפני היישום.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן