הוספת הודעה חדשה
  • · חדירת מים בשל חור במרזב

    (אסף)

    שלום,בחודשי הקיץ התקינו לנו הוט ועבור אחת הנקודות היה צריך לבצע קידוח בקיר.עם בוא הגשם הראשון החלו לחדור מים רבים אל החדר דרך נקודת היציאה של הוט מהקיר ולאחר זמן מה כשרמת המים היתה גבוהה מדי החלו לצאת מים מנקודה נוספת בקיר אחר.ככל הנראה, בדקנו ע"י שפיכת מים למרזב (בעת הפוגה בגשמים) וראינו כי המים יוצאים מנקודת הוט.לצערי איננו יודעים מה קוטר המרזב, קנינו את הבית לפני כחצי שנה ולא בדקנו/שאלנו את הנושא הנ"ל.מהם הדרכים שניתן לפתור את הבעיה :המרזב עובר בתוך הקיר ואנחנו יודעים שיש חור ואת מיקומו יחסית במדוייק.תודה על העזרה

    • · תיקון חור במרזב פנימי

      (גבי)

      שלום אסף,

      ראשית יש להוציא את הכבל של "הוט" מהקיר ולהעבירו דרך מקום אחר.

      את החור שבצינור המרזב ניתן לאטום בשתי דרכים...

      השיטה הראשונה: מפרקים את הטיח מסביב לקדח ומגלים וחושפים את צינור המרזב. אם הצינור עשוי מפלסטיק (PVC אפור)אוטמים את החור עם מסטיק פוליאוריטני כגון "סיקפלקס 11FC" או מסטיק על בסיס פולימר MS כגון "סופר 7".

      אם הצינור הנו מסוג "גיבריט" (שחור) לא ניתן לתקן את החורים עם החומרים שהוזכרו. במקרה שכזה אפשר לתקן אותו עם חומר מסוג KB FLEX 200 של אוראנטק גטאור (מחירו מאוד יקר- כ 500-600 ש"ח).

      אפשרות שניהוטובה יותר היא לאטום את צינור המרזב מבפנים עם טלאי אפוקסי מקצועי שמוחדר פנימה, מנופח, מוצמד ומודבק אל הדפנות, באמצעות ציוד מקצועי. טלאי שכזה יחזיק מעמד יותר זמן מכל שאר האפשרויות, במיוחד כאשר מדובר על צנרת גיבריט. האזור המתוקן יהיה למעשה בעל חוזק רב יותר משאר חלקי הצינור.

      (נוכל להפנות אותך לאיש מקצוע מתאים אם תשאיר את פרטיך במדור צור-קשר).

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן