הוספת הודעה חדשה
  • · תיקון גג זפת

    (אירנה)

    שלום רב,

    אני גרה בבניין ישן בין 4 קומות, קומה אחרונה. לפני כשנתיים בוצע זיפות ע"י איש מקצוע וחורף אחד עברנו בשלום. כעת (חורף שני) יש לנו רטיבות בגודל 30 ס"מ באחד החדרים בבית. לטענת איש מקצוע האחריות הייתה מותנת בביצוע סיוד אצלו כל שנה והיות זה לא בוצע הנ"ל מבקש על התיקון 1500 ש"ח. אנחנו רוצים לנסות לתקן את הגג לבד ולכן אבקש את המלצתכם עם איזה חומרים ניתן לתקן על גג זפת (תיקון מקומי)

    תודה רבה ,

    אירנה

    • · תיקון לגג מזופת

      (גבי)

      שלום אירנה,

      אפשר לבצע תיקון גג מקומי עם מספר חומרים אך רצוי היה לקבל קודם תמונה של אותו חלק בגג. (אם תרצי- תוכלי להעלות תמונה לפורום).

      לשאלתך:

      התיקון הפשוט והקל ביותר לבצוע הנו עם חומרי אטימה אקרילים משחתיים. יתרונם של החומרים הנה בקלות השימוש בהם. חסרונם: הם אינם עמידים תחת תנאי שלוליות, הם מפריעים בהמשך השנים לביצוע זיפות חדש או איטום ביריעות, וזמן הייבוש שלהם ארוך יחסית (בעוד יומיים צפוי גשם כך שלא ניתן לבצע את התיקון כעת). חומרים לדוגמא: "פוליגג" על סוגיו, "אקרילפז", "מולטיגג" ועוד..

      תיקון מעט מרכב יותר אך מומלץ יותר הנו עם חומרים ביטומנים משחתיים. חומרים אלו גם כן קלים ליישום אך בדומה לזפת,יש לצבוע אותם לאחר הייבוש (כשבוע אח"כ) עם צבע לבן כלשהו שמיועד לשימוש חיצוני. חומרים לדוגמא: "מסטיגום", "אלסטופז", ורבים אחרים..

      ראי גם את המאמר הראשי על איטום גגות.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן