הוספת הודעה חדשה
  • · איתור נזילה

    (טל)

    אני גר בבית משותף ומזה כשנה הנני סובל מנזילה ומרטיבות מהתקרה בחדר האמבטיה של חדר הורים ובחדר ארונות הסמוך.קיימים כתמי רטיבות די גדולים ומכוערים בשני החדרים, בחדר הארונות קיים טפטוף מפעם לפעם דרך נקודת החשמל המשמשת לתאורת החדר. הנזילה איננה רציפה. יכולים להיות הפסקות של שבועות בין טפטוף לטפטוף.נעשו מספר ניסיונות מצידי לפנות לדירה מעל בטענה כי הרטיבות נגרמת על ידם, בעל הדירה ניסה מספר פעמים לאתר את הנזילה אצלו בדירה, לטענתו חיזק איטומים, פתח מרצפת המכסה את האמבטיה אצלו על מנת לגשת אל נקודת יציאה המים, לטענתו החליף סיפון שנזל. בפועל הנזילה ממשיכה ולא נפסקה.לאחרונה לאחר טפטוף נוסף אצלי בדירה פניתי לבעל הדירה וזה הבטיח להפעיל את הביטוח שלו כיוון שלא מצליח לאתר. למחרת הגיע אינסלטור מטעם הביטוח ולאחר בדיקה קצרה (ולטעמי שטחית) קבע כי הנזילה מקו ביוב ראשי העובר אצלנו בתוך הדירות ולכן עלי לפני לוועד הבית לצורך התיקון.מבחינת בעל הדירה מעל עשה את שלו ויש לו אסמכתא כי הקו הראשי הוא גורם הנזילה. פניתי לוועד וזה אמר לי כי עלי לקחת מישהו מומחה לאיתור הנזילה ואם זה אכן יגלה כי הנזילה מקורה בקו הראשי יחזירו לי את כספי הבדיקה וכמובן יתקנו הנזק. אם יאתר המומחה כי הנזילה מקורה בקומה מעלי הוועד אינו צד לעניין.שאלותי הם:1. האם אני יכול לערב את הביטוח שלי ולתבוע אותם על הנזק ועל התיקון והאיתור במטרה שהם יתבעו לאחר מכן את הביטוח של בעל הדירה?2. האם כדאי לי לקבל ייעוץ משפטי ע"י עו"ד המתמחה בתחום בטרם אזמין מומחה לאיתור הנזילה?3. האם יש המלצה למומחה באיתור נזילות ללא הריסה, מישהו שחוות דעתו גם מקובלת בבית המשפט ועל חברות הביטוח?אודה לתשובות ותודה מראש. טל.

    • · נזילות בתקרה מקומה עליונה

      (גבי)

      שלום טל,

      הרטיבויותשמופיעות אצלך בתקרות מצביעות על כך שישנה רטיבות גבוהה (עוד יותר) מתחת לריצוף של השכן שבקומה העליונה. כך שגם השכן אמור להיות שותף לדאגה ועליו לטפל בנושא בטרם תתפשט הרטיבות אל מתחת לשטחים מרוצפים נוספים בדירתו.

      על המלצתו של האינסטלטור שהגיע מטעם חברת הביטוח - ממילא אי אפשר לסמוך.

      כדאי לפנות לאיש מקצוע (שמאי פרטי או עו"ד) אשר ידעו כלפי מי יש להגיש את התביעה ואשר ידעו גם כיצד יש לעמוד בפני הנתבע (השכן או חברת הביטוח שלו / שלך). אם תרצה בפרטי עו"ד או שמאי נזיקין תוכל להשאיר את פרטיך במדור צור קשר ונעביר אליך את פרטיו).

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן