הוספת הודעה חדשה
  • · הלבנת גג חדש

    (משה)

    גבי שלום,

    ראשית אומר לך תודה על הפורום ומקצועיות התשובות שהנך מספק. בעקבות תשובותייך אליי ויישומם (אם בהמלצות ואם בבדיקה לאחר ביצוע) אני בשלב הנכון לקראת סיום בניית הבית עם מזעור פיספוסים (אני בונה ללא מפקח, דבר שהיום אני מעט מצטער עליו אבל התייעצתי המון).

    לשאלתי: סיימתי לפני כחודש ביצוע איטום (גג, חדרים רטובים, כניסות).

    קבלן האיטום המליץ על הלבנת הגג בפוליגג משוריין לצורך הגנה על היריעות והחזרת קרני השמש (בידוד נוסף). ההסבר נשמע לי הגיוני אך המחיר לא כל כך: מעל 5000 ש״ח לגג של 150 מ״ר התזה באמצעות איירלס.

    האם ניתן לבצע לבד על פי הוראות יצרן? (שכבה ראשונה מדוללת במים המשמשת כיסוד מקשר לאגרגט של היריעות ולאחר מכן שתי שכבות ללא דילול במים).

    בנוסף כמו שציינתי ביצעתי איטום כניסות במסטיגום אך ומאחר ועבר זמן רב ועדיין לא מילאתי שומשום וניקו את הבית עם מריצה חלקים מהאיטום התקלפו. אני מתכנן לבקש מאיש האיטום לחזור לתיקונים, האם הוא צריך למרוח שכבה נוספת על הקיימת לאחר ניקיון מאבק או שמא דרושה פעולת תיקון יותר מעמיקה.

    תודה וסוף שבוע טוב

    משה

    • · הלבנה לגג חדש מעל יריעות, איטום ספי כניסה

      (גבי)

      שלום משה,

      ראשית- תודה על המחמאות לאתר.

      אין כל חובה בבצוע שכבת פוליגג מעל גבי היריעות הביטומניות. אם ברצונך לבודד את הגג מהבחינה התרמית השיטה הטובה ביותר היאביצועו שלבידוד בשיטת גג הפוך. אך אם ברצונך להסתפק בהלבנתהיריעות כהגנה מקרינת השמש ולשם הפחתת החום בקיץ, תוכל לבצע זאת גם עם צבע אקרילי לגגות ולוא דוקא עם פוליגג.(ראה מאמר על הלבנת וסיוד גגות). (הפוליגג אגב, גם ימנע את ביצועה של שכבת יריעות נוספת בהמשך השנים).

      לשאלתך: המחיר שסיפק הקבלן (לשטח של 150 מ"ר) כלל אינו יקר. למעשה, במחיר זה אין שום סיכוי שהוא יבצע את כל השכבות (הנכונות) שפרטת. אך בעקרון תוכל גם לבצע את כל אחת משתי השיטות בעצמך.

      בנושא איטום מפתניהכניסה: יש פשוט לנקות לגמרי את השטח ואח"כ לבצע אטימה עם אותו החומר (מסטיגום) בשכבה אחת או שתיים, על פי הנדרש. במידה וישנו בטון גלוי יש לבצע מעליו שכבת יסוד ביטומנית ורק לאחר מכן לאטום עם המסטיגום.

      נשמח לעזור הלאה ובהצלחה בעבודות הגמר,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן