הוספת הודעה חדשה
  • · איבחון של רטיבות בתקרה או איטום

    (רחל)

    שלום, שאלתי נוגעת לרטיבות שהופיע בתקרת מקלחת בדירה בקומה מתחתי. לכאורה מיקום כתם הרטיבות בדיוק מתחת למקלחת שלנו (אצלנו יש אגנית). כשפנינו לחברת הביטוח של המבנה הודיעו לנו שייתכן שהתיקון אינו מכוסה אם יתגלה שמדובר בבעיה של איטן ולא נזילה מצנרת. השאלה מתחלקת ל 2:- האם יש דרך לבדוק / להבדיל בין שני הסוגיםללא הוצאת האגנית וריצוף? - בבעיה הנובעת כתוצאה מאיטום לקוי - האם לא אמור להיראות תוך זמן קצר לאחר האיטום בפועל?

    תודה

    רחל

    • · איתור נזילה ותיקון האיטום

      (גבי)

      שלום רחל,

      בכל מקרה יהיה עליכם לפתוח את הריצוף על מנת לתקן את שכבת האיטום (ו/או את צנרת הדלוחין הפגומה). אם במהלך הפרוק מתברר שישנה נזילה מהניקוז של המקלחון יש לצלם את הליקוי ולהביא למקום שמאי מטעם חברת הביטוח על מנת שיוכל לאשר את המימצאים.

      לצערי חברות הביטוח מנסות תמיד להתנער מאחריותן ולהמעיט ככל האפשר מחומרת הנזק. כךשסביר ביותר שבעל המקצוע מהבטוח פשוטיתקן את הצנרת הפגומה ואת מספר האריחים הבודדים שפורקו.(בהרבה מקרים תיקון שכזה איננו מספקמכיוון שהרטיבות שמתחת לריצוף עלולה כבר להתפשט למקומות אחרים שגם אותן יש צורך לפרק ולייבש).

      לשאלתך בענין האיטום: אם האיטום לקוי אך אין רטיבות מתחת לריצוף- לא יהיו בעיות. בעיות מתגלות רק מאוחר יותר כאשר מים חודרים אל מתחת לשכבת הריצוף.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן