הוספת הודעה חדשה
  • · סדקי שערה בקירות הבית ורובה שיוצאת ממקומה

    (עמית)

    שלום,

    אנו גרים בבניין בין 18 קומות בקומה ה10.

    1. בקיר הסלון היה לנו מאז כניסתנו לדירה סדק שערה לאורך הקיר.בניקוש קל על הקיר היה רעש חלול.פתחתי את הסדק קצת עם מכשיר חד וגיליתי שיש מתחת רשת. כיסיתי את הרשת וישרתי את הקיר עם טמבור פרו SUPER MAGIC BOND {שלהבנתי זה פשוט שפכטל}. לאחר 4 חודשים שוב נפתח הסדר ואותו מקום שוב בנקישה חלול. אפשר לקבל המלצה על מה ואיך לעשות?

    2. במסגרת שיפוץ לפני כשנה - קירות האמבטיה כוסו באריחים וביניהם כולל בפינות ועל ה"מדף" של הניאגרה סמויה שמו רובה. הרובה נסדקת מתנתקת. לאחר כחצי שנה הוצאתי את הרובה ושמתי רובה חדשה ועדיין אותו דבר קורה. להבנתי יש תזוזה של הקירות והבניין גם במקרה הזה - האם ישנו חומר שאני יכול לשים במקום רובה לבנה שיהיה גמיש אבל גם לא יתכסה עובש?

    תודה!!!

    • · תיקון סדק בקיר, רובה בחדר שרותים

      (גבי)

      שלום עמית,

      1. הרשת שהזכרת נועדה למנוע את הסדיקה. אך לא ניתן למנועתמיד את כל הסדקיםכך שיש לבחון את כדאיותו של תיקון מעמיק יותר.

      אם כל הטיח שמצידי הסדק - חלול, אפשר להסיר את כל הטיח הרופף ואחר כך לבצע אותו מחדש (מעל הרשת הקיימת או לאחר התקנת רשת חדשה).

      באשר לחומר בו השתמשת- זהוהחומר הנכון למקומות שרגישים מעט לסדיקה. אפשר גם להשתמש בחומרים גמישים עוד יותר כגון "מרק גמיש" אך הטקסטורה של חומרים אלו נוטה להראות מעט שונה מזו של שאר הקיר.

      אם בכ"ז ברצונך לבצע עבודה יסודית- הסר תחילה את כל החלקים הרופפים. לאחר מכן ניתן יהיה לראות מה בדיוק כדאי ויש לבצע. (תוכל גם לצרף תמונה).

      2- באשר לרובה בקיר: אפשר להשתמש במסטיקים כגון "סיקפלקס 11FC", אך גם כאן- עלול להתקבל מראה שונה מזה של שאר הרובה שבקיר. אין חשש מלהשתמש במסטיקים מבחינת העובש. העובש נוצר רק כשיש רטיבות מתמדת / קבועהעל אותו משטח.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן