הוספת הודעה חדשה
  • · איטום קיר חיצוני עם קילופים

    (מיכאל)

    גבי שלום,מבקש לקבל המלצתך לתיקון ואיטום קיר חיצוני של גדר שעשויה בלוקיםכפי שתוכל לראות בתמונות הקיר מתקלף - עשו לו בעבר לדעתי שפכטל של קירות פנימיים - ואפשר לראות את השכבה מתחתהאם קילוף של הקילופים הקיימים ומריחת שפכטל חיצוני כמו זה של נירלט יספקו פתרון הולם + שכבת צבע פלסטי נגד מים? אני ממש מעונין להימנע מביצוע שכבת טיח חיצוניתודה מראש,מיכאל

    • · ציפוי קיר, גדר חיצונית

      (גבי)

      שלום מיכאל,

      תחילה עליך לגרד את כל החלקים הרופפים מהשטח. לאחר מכן ניתן יהיה לראות בברור אם ישנם בלוקים חשופים או שיש מעליהם שכבת טיח כלשהי (או בטון).

      אם יתברר שישנם בלוקים חשופים וללא טיח עדיף יהיה כמובן לבצע שכבת טיח מיישר. אך אם אינך יכול לבצע זאתתוכל גם להסתפק בבצוע תיקונים מקומיים ולאחריהםשפכטל חיצוני צימנטי (כדוגמת "אלטק ויולט" של נירלט). מעל שכבת השפכטלתוכללבצע את שכבת הגמר המבוקשת, למשל צבע גמיש (שכבת יסוד ועד 2-3 שכבות). אלא שלא תוכל לקבל קיר מיושר לגמרי אם לא תבצע את שכבת הטיח המיישר. המראה שיתקבל יהיה של קירעקמומי ברמה זו או אחרת.

      לשיקולך...

      בברכה,

      גבי

      • · בהמשך לתשובה שלך

        (מיכאל)

        ראשית תודה רבה כתמיד על המענה המקצועי והמהירשתי שאלות:א. אם טעונים תיקונים מקומיים לקיר - באיזה חומר אתה ממליץ לבצע אותם? קלסימו? טיט מבטון?ב. לגבי צביעה בצבע יסוד - האם חובה לדעתך? צביעה בסופרקריל למשל לא תספיק?תודהמיכאל

        • · הכנות לפני צביעת קיר חיצוני

          (גבי)

          שלום מיכאל,

          תיקונים יש לבצע עם תערובת צימנטית (מלט+חול ודבק). לתיקונים דקים (בעובי של פחות מ 1 ס"מ) אפשר לערבב חול ומלט ביחס של 2:1. לתיקונים עבים יותר- רצוי יחס של 2.5 חול ל 1 מלט.

          "קלסימו" אינו מתאים לשימוש חיצוני.

          "סופרקריל" ניתן לצביעה ישירות מעל קירות בעלי רקע יציב וחזק, כלומרשאינם מתפוררים למגע. אם הקיר מתפורר למגע או "אבקתי" מומלץ תחילה למרוח עליו שכבת יסוד יעודית מסוג "יסוד קושר לרב גמיש" (מדולל ב 30 אחוז טרפנטין מינרלי). אם לא תשתמש בחומר יסוד כלל תוכל להספיג את הקיר תחילה בסופרקריל שמדולל ביותר מים ואח"כ להמשיך בצביעה במינון ע"פ הוראות היצרן. אלא שזהו סוג של אלתור ולא תהליך עבודה תקין. גם מבחינת האיטום- עדיפה שכבת יסוד.

          לשיקולך + בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן