הוספת הודעה חדשה
  • · על מי רובצת האחריות לתיקון נזילה בחיבור לקו ביוב ראשי

    (אבנר)

    בקומה שניה בבניין בו אני משמש כועד הבית יש כתם רטיבות בתיקרה של חדר האמבטיה והשירותים קרוב לעמוד בו עובר קו הביוב המרכזי.בוצעה בדיקה ע"י מצלמה טרמית בקומה השלישית בחדר האמבטיה והשירותים שמעל הדירה בקומה השניה והדו"ח של הבודק קובע כי יש חיבור לא תקני בין צינור פלסטיק 4 צול אפור לצינור 4 צול כתום ( הצינור הראשי שעובר לכל אורך הבניין) השאלה היא האם ועד הבית אחראי לתקן את התקלה או שהדירה שממנה מתחבר הצינור האפור לצינור הראשי הכתום נושאת באחריות לתיקון.

    • · נזילה מחיבור לצינור ראשי בבית משותף

      (גבי)

      שלום אבנר,

      מדובר על חיבור לקוי שהדייר ביצע אל הצינור המשותף ולא על ליקוי בצינור עצמו. כך שסביר להניח שעלות התיקון תיפול על הדייר עצמו. אם ברצונך במענה משפטי עליך לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום.

      בברכה,

      גבי

      • · נזילה בצינור דלוחין ראשי

        (אבנר)

        גבי , תודה על המענה המהיר .מסתבר שכנראה לא הבנתי את הדו"ח .האינסטלטור הסביר לי שהנזילה היא לא בחיבור מהדירה, אלא בצינור הראשי עצמו ולכאורה יש שם חיבור של צינור אפור ( שחשבתי שהוא צינור מהדירה לצינור הראשי) לצינור הכתום, חיבור שהוא לא תיקני לטענתו, ומשם ישנה נזילה. הוא צירף סרטון שהוא ערך עם מצלמת צנרת רק שאני לא מבין כל כך מה אני רואה שם ואיך רואים שנוזלים מים מהחיבור.מצרף את הקישור לסרטון.הוא מציע תיקון ע"י החדרת יריעת פיברגלס עם דבק אפוקסי וניפוח כך שהתיקון יעשה ללא שבירה או הרס. ( לא תיקון זול אבל נשמע שעדיף לשלם ביוקר מאשר להיות מטורטר ע"י נותני השירות הגרועים של חברת הביטוח )מה דעתך?https://docs.google.com/file/d/0BwKiYDOb7beycmNWVnpxZS1PeG8/edit?usp=docslist_api

        • · צינור משותף

          (גבי)

          שלום אבנר,

          אם הליקוי הוא בצינור עצמו (כפי שאולי רואים בצילום) אזי על ועד הבית לכסות את עלות התיקון. באשר לשיטת האיטום: היא המומלצת ביותר בתנאים הקיימים ותהיה כנראה זולה יותר מחציבה ותיקון הצינור, במידה והדבר כלל אפשרי.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן